پاراگلایدر سوار مفقود شده در بردسکن خراسان رضوی نجات یافت

فرمانده انتظامی بردسکن خراسان رضوی گفت: پاراگلایدر سواری که در پی فرود اضطراری در ارتفاعات شمال غربی این شهرستان مفقود شده بود بامداد امروز سه شنبه با تلاش ماموران پیدا شد و نجات یافت.

محمود مختاری فرمانده انتظامی بردسکن خراسان رضوی گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر حادثه فرود فردی با پاراگلایدر در کوه‌های شمال غربی بردسکن، بلافاصله چهار تیم عملیاتی با خودرو‌های کمک دار به همراه تیمی از ناحیه مقاومت سپاه به محل اعزام شدند.

او افزود: با توجه به عدم تعیین مختصات دقیق فرد مفقود شده و خاموش بودن وسایل ارتباطی، حمله وحوش و درندگان در تاریکی شب به این فرد محتمل بود.

فرمانده انتظامی بردسکن ادامه داد: با حضور ماموران در محل سقوط در فاصله حدود ۹۵ کیلومتری شهر بردسکن، در تحقیقات اولیه مشخص شد یک جوان به منظور ثبت رکورد آسیایی پرواز با پاراگلایدر، قصد گذر از این منطقه را داشته که با توجه به شرایط جوی و تاریکی هوا مجبور به فرود اضطراری شده و قبل از خاموش شدن وسایل ارتباطی خود اطلاعات مبهمی از محل به دوستان خود داده و در محل سرگردان شده است.

مختاری بیان کرد: با تلاش چهار ساعته تیم‌های اعزامی و کمک اهالی محلی این فرد در نخستین دقایق از بامداد روز جاری پیدا و به مرکز شهرستان منتقل شد.

برچسب ها: پاراگلایدر ، مفقودی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.