آرامش در شهر با دستگیری ۵۸۰ قاچاقچی و معتاد متجاهر در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی از جمع‌آوری ۴۶۰ معتاد متجاهر، ۶ قاچاقچی و ۱۱۴ خرده فروش در اجرای طرح آرامش در شهر خبر داد.

احمد نگهبان جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در راستای ارتقاء امنیت شهروندان و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر، طرح "آرامش در شهر" توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر مشهد و کلانتری‌های حاشیه شهر به اجرا درآمد.

او افزود: این طرح که با هدف‌گیری نشانگاه‌های نقاط آلوده به خرید و فروش مواد مخدر در محلات حاشیه شهر به مدت ۴۸ ساعت اجرا شد، ۶ قاچاقچی مواد مخدر و ۱۱۴ خرده فروش دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند همچنین ۴۶۰ معتاد متجاهر نیز پس از جمع آوری و به کمپ "ماده ۱۶ دولت" منتقل و زیر نظر کارشناسان جهت بهبودی قرار گرفتند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: در همین راستا قریب ۱۲ کیلوگرم انواع موادمخدر و ۴۱۲۹ قرص غیرمجاز کشف و تعداد ۱۱ دستگاه خودرو و ۱۹ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف شد.

نگهبان با اشاره به پلمب ۱۴ پاتوق موادافیونی، بیان کرد: تشدید برخورد با خرده فروشان مواد مخدر و جمع آوری معتادین متجاهر از تاکیدات فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و مطالبات به حق شهروندان به عنوان سرمایه‌های اجتماعی پلیس است.

او با اشاره به استمرار اجرای این طرح‌ها تا پاکسازی کامل نقاط آلوده، تصریح کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال در اندیشه ارتقای امنیت و آرامش شهروندان می‌باشد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.