سرپرست وزارت خارجه در حاشیه جلسه هیئت دولت:

میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند

باقری گفت: دستاورد‌های دولت شهید رئیسی و هزارو بیست روز تلاش و مجاهدت ایشان بر همه مشهود و عینی است.

سرپرست وزارت خارجه در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: میدان و دیپلماسی باید پشتیبان هم باشند و این در دولت شهید رئیسی تثبیت شد و آثار این را در عرصه‌های مختلف دیدیم.

باقری اظهار داشت: دستاورد‌های دولت شهید رئیسی و هزارو بیست روز تلاش و مجاهدت ایشان بر همه مشهود و عینی است و امیدواریم این دستاورد‌های ملی در همه‌ی مناسبت‌ها به عنوان یک سرمایه پاس داشته شود.

وی درباره ادعا‌های روز گذشته وزیر خارجه سابق کشورمان در ارتباط با بهبود شرایط اقتصادی کشور پس از امضای برجام اظهار کرد:آمار‌های اقتصادی را دوستان در این بخش باید عنوان کنند، اما در رقابت‌های انتخاباتی نباید از سرمایه‌های سیاست خارجی هزینه کنیم. این سرمایه غنیمت نیست که عده‌ای بخواهند آن را به تاراج بگذارند و وظیفه ما این است که ازر مرز‌های سیاست خارجی مانند یک گنجینه ملی صیانت کنیم.

وی گفت: فعالیت‌های دستگاه سیاست خارجی در بخش‌های مختلف چه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، در راستای مطالبات کلی کشور، مردم و جامعه صورت می‌گیرد.

وی‌ادامه داد: فعالیت وزارت خارجه به صورت جدی ادامه دارد و ما هفته آینده روز‌های یکشنبه و دوشنبه نشست سازمان همکاری کشور آسیایی را در تهران خواهیم بود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۴ ۳۱ خرداد ۱۴۰۳
باقری از سال 1400 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه نتوانست در مذاکرات وین، روسیه، ترکیه، دوحه، عمان و... از حق و حقوق ایران در برابر مقابل آمریکا و کشورهای اروپایی دفاع و حمایت کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
نتیجه مذاکره ظریف با آمریکا، کشورهای اروپایی، روسیه، چین و... در این مدت 8 سال فقط صفر!
نتیجه مذاکره باقری با آمریکا، کشورهای اروپایی، روسیه، چین و... در این مدت 4 سال فقط صفر!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
وقتی ظریف از بی اعتمادی به غرب می گوید!
و این در حالی است که ظریف خیانتکار در این مدت 8 سال هزاران بار با آمریکا، کشورهای اروپایی و... مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری کرده است و هم در مذاکره، توافق هسته ای، برجام، مذاکرات وین و... به ایران خیانت کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
شورای همکاری خلیج فارس که از شهریور ماه سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان در عراق و منطقه خاورمیانه بوده است.

جزایر سه‌گانه ابوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک جزء لاینفک و ابدی خاک جمهوری اسلامی ایران است و اشاره به آنها در بیانیه پایانی نشست مذکور فاقد هرگونه ارزش سیاسی و حقوقی است.

ایران متأسفانه از شهریور ماه سال 1359 تاکنون در مورد جنایت های وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی کشورهای عربی جنایتکار و مزدورانشان کوتاهی کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
از سال 1332 تاکنون در هر جای ایران جنایتی رخ می دهد دست آمریکا جنایتکار و مزدروانشان در کار است.
ولی اما متأسفانه دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس دولت حسن روحانی خیانتکار در مدت 8 سال فقط در مذاکره از جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل سرپوش گذاشته است و سکوت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
دستگاه دیپلماسی کشورمان باید مدارک و مستندات متقن جنایات منافقین در ترور 18 هزار شهید را به تمام سازمان‌ها و کشورهای مطرح دنیا ارسال کند تا دنیا را به تحویل باقیمانده این آدم‌کش‌ها به ایران ترغیب کند و این جانیان به سزای ننگین خود برسند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
واکنش جدید آمریکا و اروپا در واکنش به پاسخ موشکی ایران، دخالت و مداخله در امور داخلی ایران است و هم به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت دولت، وزیر امور خارجه، مسئولان و نمایندگان مجلس بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
شرم آور و تاسف بار است که شبکه اینترنشنال با کمک مالی عربستان و متحدانش هر روز به نظام جمهوری اسلامی ایران اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت می کند.
اینترنشنال دیگر نمی تواند تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، کشورهای اروپایی، کشورهای عربی و صهیونیست ها سرپوش بگذارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
عربستان جنایتکار و کویت جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور همه جانبه کمک و حمایت مالی می کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
باقری از سال 1400 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه نتوانست در مذاکرات وین، روسیه، ترکیه، دوحه، عمان و... از حق و حقوق ایران در برابر مقابله آمریکا و کشورهای اروپایی دفاع و حمایت کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۳ ۳۰ خرداد ۱۴۰۳
زاکانی: ما با مذاکره مشکل نداریم/ پس زاکانی ثابت کرد و نشان داد که از سال 1392 تاکنون از مذاکره هنوز هم درس عبرت نگرفته است.
آخرین اخبار