ایجاد پایگاه اجتماعی و فرهنگی ویژه کودکان در مهریز

رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان مهریز گفت: بیش از ۳۰ دوره و کارگاه آموزشی ویژه کودکان و نوجوانان در این شهرستان برگزار می‌شود.

سعید قریش رئیس اداره کتابخانه‌های شهرستان مهریز گفت: در راستای غنی سازی اوقات فراغت اعضای کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز به ویژه گروه سنی کودک و نوجوان و همچنین علاقه مندسازی و آشنایی مخاطبین با برنامه‌ها و خدمات کتابخانه‌های عمومی به عنوان یک پایگاه اجتماعی و فرهنگی، بیش از ۳۰ دوره و کارگاه آموزشی در تمامی کتابخانه‌های شهری و روستایی شهرستان مهریز برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره‌ها طبق نظرسنجی از اعضای کتابخانه‌ها و با محوریت معرفی کتاب‌های مفید در ایام تابستان اجرا خواهد شد.

قریش ادامه داد: کلاس‌های تفسیر قرآن، فن بیان، آموزش طراحی، داستان نویسی، قصه گویی، روان خوانی، کاردستی، نمایش خلاق، روباتیک، روبیک، طراحی سیاه قلم، خوشنویسی، اوریگامی، نوشتن خلاق، عروسک سازی از عناوین کلاس‌هایی است که در کتابخانه‌های عمومی شهری و روستایی شهرستان مهریز برگزار خواهد شد.

برگزاری کارگاه‌های روانشناسی با عنوان ترنم بهشتی در زمینه آموزش خانواده و فرزند پروری، نشست‌های کتابخوان و نقد و بررسی کتاب به صورت رایگان در تعدادی از کتابخانه‌های عمومی و همچنین برگزاری نشست شاهنامه خوانی با محوریت محفل ادبی اردیبهشت و حافظ خوانی با محوریت محفل ادبی ارغوان، از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی شهرستان مهریز در طول تابستان خواهد بود.

لازم به ذکر است علاقه مندان می‌توانند جهت ثبت نام و اطلاع از برگزاری کلاس‌ها به کتابخانه‌های عمومی شهرستان مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.