بهره برداری از ساختمان جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشکذر

فرماندار اشکذر گفت: ساختمان جدید مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای اشکذر در پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.

ردایی فرماندار شهرستان اشکذر در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مرکز آموزش فنی حرفه‌ای شهرستان اشکذر تنها مرکزی بود که عملیات اجرایی آن در استان شروع شده بود و به بهره برداری نرسیده بود.

او بیان کرد: در مصوبات دور اول و دوم سفر ریاست جمهوری و با پیگیری‌های استاندار، معاون استاندار، ریاست سازه‌ای مدیریت، مدیر کل مرکز آموزش فنی حرفه‌ای و همه مسئولانی که دغدغه نسبت به انجام این پروژه دارند، تخصیص بودجه لازم در تعهد برنامه و بودجه سال ۱۴۰۳ انجام شد.

 ردایی تصریح کرد: برای تخصیص بودجه در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ تعهد وجود داشته است که تعهد سال ۱۴۰۲ آن انجام شده است و امروز همه شاهد شروع عملیات اجرایی این پروژه به وسیله پیمانکار هستند.
 
فرماندار شهرستان اشکذر بیان کرد: سال ۱۴۰۳ نیز تخصیص بودجه برای این پروژه انجام می‌شود که عملیات اجرایی آن ادامه پیدا می‌کند. 

او تصریح کرد: مبلغ ۱۵ میلیارد نیز در تعهد سازمان برنامه و بودجه و ۱۰ میلیارد نیز در تعهد وزارت کار است که پیگیری‌های خوبی نیز در این زمینه انجام شده است. 

فرماندار شهرستان اشکذر اظهار داشت: بعد از ۱۴ سال از گذشت شروع عملیات اجرایی این پروژه در پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد.
 
او بیان کرد: اجرای این پروژه برای مردم، نوجوانان و جوانان مشتاق به بحث آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در شهرستان اشکذر بسیار سودمند است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.