آتش سوزی در شمال اراضی اشغالی بر اثر سقوط یک راکت از لبنان

منابع صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز بر اثر برخورد راکت از سوی لبنان به یک شهرک صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی، مراتع این شهرک آتش گرفتند.

امروز دوشنبه پس از اصابت راکت ضد تانک شلیک شده از لبنان، آتش سوزی در منطقه شهرک «مارگالیوت» در شمال اراضی اشغالی رخ داد.

براساس گزارش القدس العربی، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یک راکت ضد تانک از لبنان به منطقه مارگالیوت (نزدیک مرز لبنان) شلیک شد. این شبکه افزود: این شلیک تلفات انسانی نداشت، اما آتش سوزی در محل رخ داد.

تا ساعت ۱۰:۳۶ (به وقت گرینویچ) هیچ اظهارنظر فوری از سوی ارتش صهیونیستی در مورد این حادثه منتشر نشده است. در هفته‌های اخیر، مرزی که رژیم صهیونیستی و لبنان را از هم جدا می‌کند، شاهد تشدید تنش قابل توجهی بوده، بطوریکه آمریکا نیز نگران درگیری صهیونیست‌ها با حزب‌الله شده و بار‌ها خواستار مهار آن شده است.  رژیم صهیونیستی همچنین بیش از یک بار اعلام کرد که آتش در نتیجه موشک‌های شلیک شده از لبنان رخ داده است.  

از هشتم اکتبر گذشته، گروه‌های فلسطینی و لبنانی به ویژه حزب‌الله، هر روز با ارتش صهیونیستی در شمال اراضی اشغالی درگیر هستند که این درگیری‌ها منجر به کشته و زخمی شدن صد‌ها نفر که بیشتر آنها در سمت لبنان بودند، شده است. این گروه‌ها تاکید کردند که در همبستگی با غزه خواهند ایستاد. 

غزه از ۷ اکتبر در معرض جنگ رژیم صهیونیستی قرار گرفته و بیش از ۱۲۳۰۰۰ فلسطینی که اکثر آنها کودک و زن هستند در این جنگ شهید و زخمی و بیش از ۱۰ هزار نفر نیز مفقود شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۰۴ تير ۱۴۰۳
باید حزب الله لبنان خلع سلاح شود
آخرین اخبار