افتتاح برج فناوری در شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت:کیت تشخیص پارگی غشا جنینی و برج فناوری در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان به بهره برداری رسید.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری در این آیین گفت: امروز شاهد بهره برداری از برجی هستیم که در آن کارگاه‌های کوچک کاربردی که هنوز تجاری سازی نشده‌اند، مورد توجه قرار بگیرند و برای آنها برنامه‌ریزی شود که در گام اول هفت کارگاه کوچک در این برج آغاز به کار می‌کنند.


روح‌الله دهقانی فیروزآبادی همچنین با بیان اینکه اصفهان، استان بزرگ کشور به لحاظ فعالیت‌های علمی و فناوری است، افزود: امروز هفتمین برنامه برش استانی منابع مالی و همچنین برنامه‌های حوزه اقتصاد دانش بنیان را در اصفهان اجرایی کردیم.


او  با اشاره به برنامه ریزی‌ها تا پایان ۱۴۰۵ در حوزه اقتصاد دانش بنیان و زیرساخت‌های آن در استان افزود: اعتبار استان در حوزه توسعه شرکت‌های دانش بنیان تا پایان امسال حدود هزار میلیارد تومان و تا سال ۱۴۰۵ نیز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.


دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه هر ۶ ماه یکبار روند مصرف اعتبار و فعالیت‌های پایش خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با اجرای این برنامه استان بتواند تا سال ۱۴۰۵ رشد ۴۰ درصدی اقتصاد دانش بنیان تا ۲ سال آینده را داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار