حمایت مجمع هماهنگی نیرو‌های انقلاب اسلامی استان قم از «سعید جلیلی»

مجمع هماهنگی نیرو‌های انقلاب اسلامی استان قم از «سعید جلیلی» در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری حمایت خواهد کرد.

 بیانیه مجمع هماهنگی نیرو‌های انقلاب اسلامی استان قم در حمایت از «سعید جلیلی» به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ

انتخابات موسم بیداری و رویش ملت در عرصه تصمیم گیری کلان و امیدآفرینی است. این رویداد مغتنم برای حضور آگاهانه و اعلام مطالبات و ارزش‌های مردم، نتیجه‌ای شیرین خواهد داشت و آن انتخاب اصلح است. ان شاالله.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که امتداد حماسه بزرگ بدرقه شهیدان خدمت است، نوید بخش استمرار حرکت الهی آن پاکبازان عرصه جهاد و خدمتگزاریست.

شاخص‌های ماندگار انتخاب اصلح که امام المسلمین خامنه‌ای عزیز همواره بر آن تاکید داشته است: ایمان، مدیریت و کفایت، عملکرد انقلابی و جهادی، اعتقاد به توانمندی‌های داخلی و قوت و قدرت سرشار جوانان، امیدوار و امیدآفرین بودن، عدالتخواهی و ضد فساد بودن، عامل موفقیت در انتخابات و سربلندی دوباره مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اینک که یار و حامی انقلاب اسلامی، دوست و همسنگر رئیسی خستگی ناپذیر، دانشمند مجاهد و عامل، دکتر سعید جلیلی بعنوان مدیر موفق و اصلح در انتخابات حضور دارد فرصتی است که با رای فراگیر به ایشان مسیر صادقانه شهیدان خدمت را با نفسی تازه و انگیزه و ایده‌ای بدیع ادامه دهیم.

مجمع هماهنگی نیرو‌های انقلاب اسلامی استان قم ضمن حمایت از دکتر سعید جلیلی از همه آحاد ملت ایران برای انتخاب و رای به ایشان دعوت بعمل می‌آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.