آلمان: بخشی از کابینه ائتلافی اسراییل مشکل‌ساز است

وزیر خارجه آلمان از بخشی از کابینه رژیم صهیونیستی به دلیل مواضعشان انتقاد کرد.

آلمان پس از آمریکا، دومین تامین کننده تسلیحات مورد نیاز رژیم صهیونیستی است به طوری که برلین ۳۰ درصد از تسلیحات برای نسل کشی فلسطینیان را تامین می‌کند. با این حال، مقامات این کشور می‌کوشند در راستای فریب افکار عمومی خود را حامی حقوق بشر نشان دهند. 

به گزارش خبرگزاری رویترز، آنالنا بائربوک، وزیر خارجه آلمان امروز (سه شنبه) از اعطای بسته کمک‌های جدید به غزه به ارزش ۱۹ میلیون یورو خبر داد. 

وی در ادامه با انتقاد سطحی از آنچه هر روز فلسطینیان با آن روبه رو هستند، گفت: اقدامات خشونت آمیز شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری باعث ایجاد ترس و وحشت در میان غیرنظامیان شده و نفرت میان طرفین را تشدید می‌کند. 

وزیر خارجه آلمان با اشاره به درخواست‌های افراط گونه برخی از اعضای کابینه ائتلافی نتانیاهو که به دنبال آوارگی فلسطینیان و تشویق آنها برای اعمال خشونت علیه غیرنظامیان هستند، افزود: بخشی از کابینه ائتلافی اسراییل مشکلات را افزایش می‌دهند و با سیاست‌های تهاجمی پیرامون شهرک نشین‌ها امنیت تل آویو را برای بلند مدت به مخاطره می‌اندازند. 

بتزالل اسموتریچ، وزیر اقتصاد و نیز ایتمار بن گویر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی از طرفداران گسترش شهرک سازی‌های در کرانه باختری و نیز تشویق فلسطینیان غزه به منظور ترک این باریکه هستند.

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۵ تير ۱۴۰۳
چه گردنی گرفته چند کشور نوکر صهیونیسم یهودی یک مشت کودک وزنان ومردان بی گناه وبدون سلاح را میکُشند وچه افتخاری میکنند که با اینهمه ظلم شکست خورده اند
آخرین اخبار