آمادگی راهداری خراسان جنوبی برای پذیرایی از مسافران تابستانی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: اقدامات ویژه‌ای برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در فصل تابستان در نظر گرفته شده است.

جلال زاده، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به آغاز سفر‌های تابستانی و افزایش تردد در محور‌های مواصلاتی استان، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اقدامات ویژه‌ای را جهت ارتقای ایمنی سفر و ارائه خدمات مطلوب به مسافران در نظر گرفته است. 

او افزود: عملیات راهداری در سطح محور‌های استان از جمله لکه گیری، روکش آسفالت، پاکسازی حریم راه، بروزرسانی و ترمیم تابلو و علائم، شستشوی علایم و تجهیزات راهداری نیز به منظور آماده سازی و ارتقای ایمنی محور‌های مواصلاتی استان تشدید شده است.

جلال زاده تصریح کرد: با استقرار گشت‌های راهداری در محور‌های پرتردد و حادثه خیز، راهداران به صورت شبانه روزی در حال گشت زنی و رصد وضعیت راه‌ها و ارائه خدمات در مواقع ضروری هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: راهداران پرتلاش استان با آمادگی کامل و با استفاده از تجهیزات و ادوات راهداری در راهدارخانه‌های فعال مستقر در سطح استان، در حال ارائه خدمات به مسافران هستند. 


بیشتر بخوانید


او ادامه داد: ناوگان راهداری استان از جمله انواع ماشین آلات سبک و سنگین راهداری آماده به کار بوده و در صورت نیاز در محور‌های مختلف استان بکارگیری شوند. 

جلال زاده بیان کرد: به منظور رصد و پایش برخط وضعیت ترافیک و شناسایی نقاط حادثه خیز در محور‌های استان از دوربین‌های نظارت تصویری استفاده می‌شود و با استفاده از سامانه‌های تردد شمار، اطلاعات مربوط به حجم ترافیک در محور‌های مختلف استان به صورت لحظه‌ای رصد و مورد تجزیه و تحلیل قرار می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از رانندگان تقاضا کرد با رعایت سرعت مجاز و قوانین رانندگی، سفری امن و بی خطر را برای خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

او گفت: در صورت مشاهده هرگونه نقص در راه‌ها سامانه ۱۴۱ آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و ایرادات احتمالی است.

برچسب ها: حمل و نقل ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.