استاندار سیستان و بلوچستان بیان داشت: حضور پرشور ورزشکاران و جوانان در انتخابات دوره اول قابل تحسین است و باید این شور و اشتیاق همچنان در جامعه ورزش و جوانان برای دور دوم نیز تداوم داشته باشد.

 محمد کرمی در جمع پیشکسوتان و بازنشستگان حوزه ورزش و جوانان استان با اشاره به برگزاری انتخابات دور دوم ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) انتخابات ابزار قوت کشور است، بنابراین باید با حضور پرشور همه اقشار به ویژه ورزشکاران با غیرت در این عرصه، نقشه‌های شوم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کنیم.

 وی در ادامه افزود: با اقدامات انجام شده تمامی عوامل و دست اندرکاران؛ برای برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری در سراسر استان آمادگی کامل دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به خدمات ماندگار شهید جمهور در استان گفت: پروژه‌های عمرانی بسیار بزرگی با پیگیری‌های ویژه شهید آیت الله رئیسی در استان سیستان و بلوچستان تکمیل و به بهره برداری رسیده و مردم استان قدردان خدمات ماندگار دولت شهید رئیسی هستند.

وی در ادامه با اشاره به مباحث مطرح شده در این نشست، اظهار کرد: تکریم و حفظ حرمت پیشکسوتان و خردمندان بعنوان بزرگان خانواده و اجتماع در قرآن و سخنان گهربار ائمه معصومین علیهم السلام توصیه شده است.

استاندار سیستان و بلوچستان در پایان تاکید کرد: نسبت به ترویج فرهنگ ورزش همگانی و تشویق خانواده‌ها به ورزش و اهمیت آن برای سلامتی روح و جسم افراد جامعه بصورت مضاعف تلاش و فرهنگ سازی شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار