فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب از دستگیری ۴ سارق در نمایشگاه بین المللی تهران خبر داد.

سرهنگ بهزاد نوری، فرمانده یگان‌های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری تهران بیان کرد: پیرو مراجعه چند نفر از شهروندان و گزارش وقوع سرقت به شیوه‌های متفاوت، عوامل انتظامی مستقر در نمایشگاه بین المللی تهران اقدام به شناسایی سارقان کردند.

وی افزود: سارقان با استفاده از شلوغی نمایشگاه، یک دستگاه موتورسیکلت، لوازم تخصصی غرفه‌ها، شمش برنج و چند دستگاه تلفن همراه سرقت نمودند و ماموران با بررسی دوربین‌های مداربسته و استفاده از شیوه‌های نوین پلیسی، هر ۴ سارق را شناسایی کرده و دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران انتظامی نمایشگاه با به دست آوردن مشخصات ظاهری متهمان، تحقیقات میدانی گسترده‌ای را آغاز کردند و محل‌های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند که در نهایت متهمان را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت از داخل نمایشگاه اعتراف کردند و مال باختگان پرونده نیز شناسایی شدند. متهمان پس از ارجاع به دادسرا و معرفی به مقامات قضایی، روانه زندان شدند.

سرهنگ نوری در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان با رعایت توصیه‌های پلیسی در محل‌های عمومی و پرتردد مراقب وسایل و اشیاء قیمتی خود باشند و از رها کردن آن در هر مکانی خودداری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۱۱ شهريور ۱۴۰۳
اگه باند تشکیل داده باشن مجازاتشون دو برابر باید باشه
آخرین اخبار