معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور گفت: امسال ۸۰۰ معلم جدید در آموزش و پرورش خراسان جنوبی جذب شده اند.

 معاون وزیر و رییس سازمان نهضت سواد آموزی کشور در ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: تلاش میکنیم تا مجموعه آموزش و پرورش برای سال تحصیلی جدید با آمادگی تمام کار خود را شروع کند.

عبدی با بیان اینکه ۹۲ و نیم درصد کتاب‌های درسی به خراسان جنوبی رسیده است و مشکلی در توزیع کتاب‌های درسی وجود ندارد و از والدین میخواهیم تا نسبت به نام نویسی دانش آموزان در پایه‌های اول، هفتم و دهم اهتمام داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این جلسه از تحصیل ۹هزار و ۶۰۰ دانش آموز در هزار و ۹۰۰ مدرسه در سال تحصیلی جدید خبر داد و گفت: پراکندگی مدارس استان به گونه‌ای است که ۶۵ درصد مدارس، ۳۰ درصد از دانش آموزان را پوشش خواهد داد.

موسوی نژاد در مورد نقل و انتقالات معلمان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ گفت: در مرحله اول بیش از ۷۰۰نفر متقاضی نقل و انتقال داشتیم که با ۲۳۰ نفر از این تعداد موافقت شد.

موسوی نژاد با بیان اینکه تا پایان هفته موضوع نقل و انتقالات اضطراری را به سرانجام خواهیم رساند افزود: با ساماندهی نیرو‌های وزارت آموزش و پرورش بخشی از نیرو‌های بومی استان که در استان‌های دیگر مشغول خدمت بودند به استان باز خواهند گشت و مشکل کمبود نیرو تا اندازه‌ای کم می‌شود.

برچسب ها: آموزش و پرورش ، معلم ، جذب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.