فرمانده بسیج چهاربرج گفت: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نظامی در این شهرستان برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهاربرج در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ۱۵۰ برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و نظامی با شعار در راه فتح قله‌ایم در این شهرستان برگزار می‌شود.

سرهنگ پاسدار «نوبخت عباسیان» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس گفت: انتقال شور و شعور انقلابی موجود در رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یکی از رسالت‌های مهم است و نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدا و ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در آن دوران مقدس در جامعه امروز کم‌رنگ شود.

وی ادامه داد: دفاع مقدس برگرفته از عاشورا و تفکر عاشورا بود و بالاترین درجه ایثار در دفاع مقدس تکرار شد و همانطور که عاشورا اسلام را حفظ کرد، دفاع مقدس هم انقلاب را حفظ خواهد کرد. 

سرهنگ عباسیان به مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان چهاربرج اشاره کرد و بیان داشت: در شهرستان چهاربرج با برنامه‌ریزی انجام شده و همراهی مسئولان شهرستان در هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه با شعار در راه فتح قله‌ایم برگزار می‌شود.

وی افزود: رزمایش رهروان شهدا، برگزاری جشن میلاد، صبحگاه مشترک، پیاده روی خانوادگی، اعزام اکیپ‌های پزشکی و دامپزشکی به مناطق محروم، نشست‌های روشنگری و بصیرتی در پایگاه‌ها، اجتماع بزرگ رزمندگان و ایثارگران، اهدای جهیزیه به نوعروسان از مهمترین برنامه‌ها به شمار می‌آید.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چهاربرج گفت: همچنین دیدار با امام جمعه محترم، سرکشی به خانواده‌های شهدا و غبارروبی قبور مطهر شهدا و زنگ مهرومقاومت در مدارس برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.