شهردار تهران گفت: مردم مقاوم فلسطین پرچم حق و ایستادگی را در دست گرفته‌اند و با وجود وحشی‌گری صهیونیست‌ها از موضع حق خود کوتاه نیامده‌اند.

علیرضا زاکانی روز جمعه در نشست شهردار تهران و اعضای سی و هشتمین دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به مقاومت تاریخی مردم غزه اظهار کرد: مجاهدین لبنانی، عراقی، یمنی و سوری هم با همراهی و پشتیبانی که از ملت فلسطین دارند، به شیوه دیگر امتحان پس می‌دهند.

وی افزود: غزه امروز فخر اسلام است و آنچه در آن می‌گذرد امتحان بزرگی برای همه ماست. مردم این منطقه نماد اصیل مقاومت اسلامی هستند که با پایداری خود توجه جهانیان را به سمت اسلام و دست پرورده‌های این مکتب یعنی ملت فلسطین جلب کرده‌اند که این افتخار بزرگی برای جهان اسلام است.

وی ادامه داد: مردم مقاوم فلسطین پرچم حق و ایستادگی را در دست گرفته‌اند و با وجود وحشی‌گری صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن ۴۰ هزار فلسطینی از موضع حق خود کوتاه نیامده‌اند و جنایات اسرائیلی‌ها نتوانسته اراده مردم فلسطین را مخدوش کند. به همین جهت معتقدم مردم فلسطین امروز الگوی حُریت و مقاومت در جهان به شمار می‌روند.

شهردار تهران گفت: مقاومت مردم فلسطین باعث شده حتی فراتر از مرز‌های اسلامی در جهان غرب نیز آزادی‌خواهان حق طلب به ویژه در دانشگاه‌ها به میدان مبارزه با ستمگری بیایند و اکنون نحوه مواجهه با آنچه که در فلسطین می‌گذرد، محل امتحانی برای همه جهانیان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار