معاون کمیته امداد کشور با اشاره به پیشتازی استان فارس در امور اعلام کرد: خیران فارس ۱۰ هزار بسته تحصیلی را برای دانش‌آموزان استان‌های محروم تهیه کردند.

حسین خدرویسی در حاشیه سفر به شیراز با اشاره به برگزاری پویش مشق همدلی در جوار آرامگاه حافظ به منظور توزیع یک هزار سری جهیزیه در استان گفت: در قالب پویش مشق همدلی، ۴۱ هزار بسته تحصیلی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید میان دانش‌آموزان تحت پوشش کمیته امداد در استان فارس توزیع شد.

او با بیان اینکه خیران فارس همواره در امورات خیر پیشگام هستند، افزود: علاوه بر اینها خیران استان فارس قریب ۱۰ هزار بسته تحصیلی را برای دانش‌آموزان استان‌های محروم تهیه کرده‌اند.

خدرویسی استان فارس را استان پیشرو در ارائه خدمات حمایتی دانست و گفت: در سال گذشته فارس بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس اهدا شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار کرد: در حال حاضر مشغول خدمت‌رسانی به بیش از ۲ نیم میلیون خانوار در قالب بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت تحت پوشش در نهاد کمیته امداد امام خمینی کشور هستیم.

او بیان کرد: در حوزه توانمندسازی مددجویان در بخش مسکن، اشتغال، درمان، تأمین لوازم ضروری زندگی و سایر نیازمندی‌های مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)، بیش از ۱۲۰ خدمت در سطح کشور در حال انجام است.

خدرویسی با بیان اینکه علاوه بر اینها چند خدمت پایه با همکاری سپاه پاسداران برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در حال انجام است، افزود: در حوزه مسکن، جهیزیه و لوازم ضروری زندگی در هفته آینده بیش از ۵۰ هزار سری جهیزیه و ۱۰۰ هزار اقلام اساسی مورد نیاز ببین مددجویان تحت پوشش این نهاد در مشهد مقدس اهدا می‌شود.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور همچنین با اشاره به اهدای یک هزار سری جهیزیه با هم‌افزایی سپاه استان فارس گفت: کمیته امداد فارس در قالب مناسبت‌ها و ماموریت‌های محول شدن با احتساب این یک هزار سری جهیزیه بیش از ۲هزار و ۵۰۰ جهیزیه را در استان توزیع کرده است.

او، راهبرد کمیته امداد امام خمینی (ره) تا پایان سال را توزیع بیش از ۵ هزار سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد دانست و گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس بیش از ۱۷ هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد در استان فارس فراهم کرده است.

خدرویسی همچنین بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی استان فارس بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ واحد مسکن که به عنوان یک خدمت گران قیمت برای مددجویان محسوب می‌شود، فراهم کرده است.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار