همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس عملیات اجرایی طرح سرمایه گذاری خارجی مجموعه صنعتی تولید فرآوری قهوه در شهرک صنعتی لار آغاز شد.

در این مراسم که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های لار، گراش، خنج، اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، فرماندار ویژه و جمعی از مسولان لارستان و معاون امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان و نیز جمعی از فعالان تولیدی برگزار شد کلنگ عملیات اجرایی این طرح سرمایه گذاری به زمین زده شد.

این طرح در فاز نخست با سرمایه گذاری ۸ میلیون دلاری با مشارکت شرکت کاپال آپی اندوزی (Kapal Api) و کمپانی راستی لاری با اشتغالزایی مستقیم برای ۵۰ نفر در زمینی به مساحت ۴۸۰۰ متر مربع در مدت یک سال ساخته می‌شود که در فاز‌های بعدی میزان سرمایه گذاری و اشتغال افزایش خواهد یافت.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح سرمایه گذاری خارجی گفت:بستر سازی مناسبی در شهرک‌های صنعتی لارستان برای جذب سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال پایدار فراهم شده است.

سید مسعود عظیمی با بیان اینکه در لارستان شهرک هاو نواحی صنعتی لار، حسن لری و پشت سنگر و بیرم ایجاد و آماده جذب سرمایه گذار است گفت:شاهد استقرار طرح‌های بزرگ سرمایه گذاری در لارستان هستیم 

 وی با قدردانی از پیگیری‌های فرماندار و حمایت‌های نماینده مردم شهرستان به منظور فراهم کردن فضای مناسب برای جذب سرمایه گذار گفت:تلاش ما در مجموعه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس نیز تسهیل در امور، فراهم کردن زیرساخت‌ها برای فعالیت سرمایه گذاران و حمایت از فعالیت‌های اقتصادی مولد است.

عظیمی در ادامه با اشاره به وضعیت زیرساختی شهرک صنعتی لار گفت:دراین شهرک صنعتی با مساحت ۱۰۰ هکتار تعداد ۱۴۵ قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان منعقد شده و در قالب این قرارداد‌ها ۴۹ هکتار زمین واگذار شده و تاکنون ۸۹واحد با اشتغال ۹۵۰ نفر نیز در مرحله بهره برداری قراردارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس افزود:یکی از مهمترین مزیت‌های شهرک‌های صنعتی لارستان جذب سرمایه گذار خارجی است که در این زمینه طرح‌های خوبی مستقر شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار