فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف ۸۰ هزار نخ سیگار و ۲۴۰ قوطی آبمیوه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و هفتصدوپنجاه میلیون ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان بابل در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با انجام کار اطلاعاتی از ورود مقادیر قابل توجهی سیگار و آبمیوه خارجی قاچاق، به یکی از باربری‌های شهرستان مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن هشتاد هزار نخ سیگار و ۲۴۰ قوطی آبمیوه خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و هفتصدوپنجاه میلیون ریال را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ داداش تباردر پایان با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عوامل قاچاق و حمایت از تولیدکنندگان داخلی، از عموم شهروندان خواست: در صورت اطلاع از فعالیت غیرقانونی افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار