مدیرحوزه‌های علمیه در پیام تسلیت به مردم طبس گفت: حادثه جانباختن ده‌ها تن از معدن‌کاران فداکار و پرتلاش و عزیز معدن طبس، واقعه‌ای دردناک و تکان‌دهنده بود که موجب اندوه همگان و حوزویان شد.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در پیامی حادثه دردناک جانباختن تعدادی از کارگران معدن طبس را تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمودند: «الکادُّ عَلَی عِیالِهِ مِن حَلالٍ کَالمُجاهِدِ فی سَبیلِ اللَّهِ»

حادثه جان باختن ده‌ها تن از معدن‌کاران فداکار و پرتلاش و عزیز معدن طبس، واقعه‌ای دردناک و تکان‌دهنده بود که موجب اندوه همگان و حوزویان شد. هموطن‌هایی که در معدن فعالیت می‌نمایند با کار و تلاش طاقت فرسا و سخت خود از ارکان اقتصاد و رشد و پیشرفت کشورند و شایسته هرگونه تکریم و تدابیر لازم و جامع امنیتی و متأسفانه گاهی به دلایل گوناگون دچار سوانح تلخ و جبران ناپذیر می‌گردند.

حوزه‌های علمیه ضمن ابراز تأثر فراوان، صمیمانه‌ترین تسلیت‌های خود را محضر مردم شریف ایران اسلامی و مردم بزرگوار طبس و بویژه خانواده‌های گرامی و بازماندگان محترم این عزیزان تقدیم و به مسئولان محترم توصیه می‌نماید که حامی این خانواده‌های محترم به بهترین صورت بوده و برای پیشگیری از این نوع اتفاقات نسبت به الزام تمام معادن دولتی و خصوصی به رعایت ضوابط ایمنی و اتخاذ تدابیر بیشتر در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند و با مقصران احتمالی این فاجعه برخورد قانونی صورت گیرد. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار