مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم گفت: اولویت امروز صدا و سیما باید ساخت برنامه‌های جذاب برای مردم به ویژه در جهت امیدآفرینی در جامعه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی عراقی مسئول دفتر مقام معظم رهبری در قم در دیدار با دکتر پهلوانیان مدیرکل صدا و سیما استان قم و شورای معاونان مرکز با اشاره به تلاش دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جهت تزریق ناامیدی و یاس در دل مردم و نا امید کردن آنها از انقلاب، گفت: در شرایط فعلی، اولویت صدا و سیما باید ساخت برنامه‌های جذاب برای مردم به ویژه در جهت امیدآفرینی در جامعه باشد، تا نقشه‌های دشمنان را خنثی کند.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین رکن هر نهاد و سازمانی است، بر استفاده از نخبگان و نیرو‌های متخصص، متعهد و توانمند در رسانه ملی برای ساخت برنامه‌های مبتکرانه، خلاقانه و جذاب در مرکز قم تاکید کرد.

مدیرکل صدا و سیما استان قم هم در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صداوسیمای قم، با اشاره به جایگاه شهر مقدس قم به عنوان جهان شهر تمدن ساز اسلامی در دنیا، تصریح کرد: قم تنها کانون خردورزی برای مردم جهان است و صدا و سیمای مرکز قم باید با بهره برداری از ظرفیت‌های علمی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه، به نقش خود برای توجه به بعد بین المللی قم و نقش آن در تمدن سازی جهان اسلام به خوبی عمل کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار