مدیرکل تامین اجتماعی استان قم گفت:۶۵ هزار نفر از جمعیت قم بازنشسته هستند که حق بیمه این افراد هرماه پرداخت می‌شود.

سیدعلی موسوی مدنی گفت: بازنشستگان به عنوان قشر عظیم مردم و سرمایه‌های کشور هستند که جمعیت ۶۵ هزار نفر استان قم را تشکیل می‌دهند.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم بیان کرد: طرح کرامت رضوی از جمله برنامه‌هایی است که ویژه ۲۵۰ بازنشسته قمی اجرا می‌شود که این افراد در مهرماه سال جاری به مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

او ادامه داد: از دیگر برنامه‌هایی که ویژه بازنشستگان در نظر گرفته شده المپیاد ورزشی پیشکسوتان در راستای طرح مرشیدن است که به صورت منطقه‌ای در استان قزوین برگزار خواهد شد.

موسوی مدنی اضافه کرد: برنامه‌هایی از جمله کارگاه‌های سلامت و تغذیه ضمن آگاهی بینش و حفظ سلامت بازنشستگان در استان قم اجرا می‌شود.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم با اشاره به حقوق پرداختی بازنشستگان ابراز کرد: پرداخت حقوق این افراد بر اساس حروف الفبا از بیستم هرماه آغاز شده و تا پایان هرماه ادامه دارد و جدول زمان بندی هر ماه اطلاع رسانی می‌شود و تا کنون عقب ماندگی نداشته‌ایم.

مدیرکل تامین اجتماعی استان قم  با اشاره بیمه قالی‌بافان گفت: بیمه این قشر از جامعه مشکلی وجود ندارد و پس از تأیید توسط اداره صمت فرآیند بیمه آنان صورت می‌گیرد.

موسوی مدنی عنوان کرد: بیمه فراگیر خانواده ایرانی طبق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در تأمین اجتماعی در حال انجام است که یکی از بند‌های آن افزایش پوشش بیمه‌ای است که در سال‌های اخیر اهتمام جدی به آن داشته است.

مدیرکل تأمین اجتماعی استان قم اذعان کرد: همه اقشار می‌توانند در بیمه فراگیر خانواده ایرانی ثبت نام داشته باشند و محدودیت سنی در خصوص این نوع بیمه وجود ندارد و متقاضیان با برنامه تأمین من می‌توانند ضمن ثبت نام در این بیمه اقدام کنند.

او ادامه داد: خانم‌های خانه داری که تحت پوشش درمان همسرشان هستند، نیز می‌توانند از بیمه فراگیر خانواده ایرانی استفاده کنند و از خدمات بازنشستگی بهره‌مند شوند.

موسوی مدنی بیان  کرد: دانشجویان نیز می‌توانند با پرداخت حق بیمه خود از خدمات بیمه فراگیر خانواده ایرانی و بیمه دانشجویی استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار