یک روزنامه صهیونیستی فاش کرد که پس از اینکه حزب‌الله شهر حیفا در اراضی اشغالی را هدف قرار داد، این شهر خالی از سکنه شده است.

روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» در گزارشی اعلام کرد که شهر اشغالی حیفا به دلیل  حملات حزب الله خالی از سکنه شده است و انفجار‌ها بلافاصله آن را تحت تأثیر قرار دادند.

براساس گزارش المیادین، از سویی دیگر رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که فرماندهان داخلی رژیم صهیونیستی به شهرک‌نشینان شهرک‌های واقع در البقاء هشدار داده اند که در پناهگاه‌ها بمانند.

ساعتی پیش رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که حزب الله با ۴۰ راکت الجلیل الاعلی را هدف قرار داده است. همین رسانه‌ها فاش کردند که بر اثر اصابت راکت یکی کارخانه صهیونیستی آسیب دیده است.

حزب‌الله لبنان در پاسخ به حملات مکرر رژیم اشغالگر قدس، اهدافی کلیدی در عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است. مهم‌ترین این اهداف، پایگاه هوایی رمات دیوید رژیم صهیونیستی و منطقه حیفا است.

حملات جدید حزب‌الله که عمق تا بندر حیفا و شهرک‌های اطراف آن رسیده است، نشان از این دارد که حزب‌الله از فاز پدافندی وارد فاز آفندی و تهاجمی شده است. این امر بیش از هر چیز نشان از بازیابی موازنه از سوی حزب‌الله علیه اقدامات رژیم صهیونیستی است.

تلاش حزب‌الله این است که با استفاده از سلاح‌های جدید، اهداف جدیدی را مورد اصابت قرار دهد و چالش عمده بازگشت شهرک‌نشینان را همچنین برای رژیم اشغالگر حفظ نماید. این اقدام به ویژه در شرایطی که اقدامات تل‌آویو خطر تحمیل جنگی جدید در جنوب لبنان را افزایش داده، از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار