فروشنده مشروبات الکلی تقلبی که نوشیدن آنها جان دو زن جوان را در فاصله سه روز گرفته، مدعی شد مشروبات او مشکلی نداشته وگرنه آمار قربانیانش بیشتر می‌شد.

 چند روز قبل گزارش مرگ زن جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت به بازپرس کشیک قتل اعلام شد. تحقیقات اولیه‌ای که به دستور بازپرس جنایی صورت گرفت، حکایت از آن داشت که زن جوان به نام مینا بر اثر مصرف مشروبات الکلی مسموم، جانش را از دست داده است.

در حالی که تحقیقات تیم جنایی دراین رابطه ادامه داشت، ۷۲ ساعت بعد از مرگ مینا، گزارش مرگ زن جوان دیگری به بازپرس جنایی اعلام شد. طبق اظهارات پزشک متخصص و کادر درمان، دومین زن به نام شهناز نیز بر اثر مصرف مشروبات الکلی و مسمومیت جانش را از دست داده بود.

در ادامه تحقیقات مشخص شد دو زن جوان باهم دوست بوده و همزمان برای درمان به بیمارستان منتقل شده‌اند. اما یکی ازآنها، سه روز بعد از دوستش تسلیم مرگ شده است.

با مشخص شدن این موضوع تحقیقات از همسران دو زن جوان به دستور بازپرس حمیدرضا کیاستی آغاز شد. همسر مینا در بررسی‌ها گفت: چند روز قبل به همراه دوستم و همسرش تصمیم گرفتیم برای تعطیلات آخر هفته به شمال کشور برویم. از یک سوپرمارکت در تهران مشروبات الکلی که مارک شرکت خاصی روی آن بود، خریدیم و راهی شمال شدیم. در آنجا، همه مشروب خوردیم. حال من و دوستم هم بد شد ولی خیلی توجه نکردیم و به تهران برگشتیم. زمانی که به تهران رسیدیم، حال همسران‌مان بدتر شد و آنها را به بیمارستان انتقال دادیم.

به‌دنبال اظهارات مرد جوان، به دستور بازپرس جنایی تحقیقات ادامه یافت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت به سراغ مرد سوپرمارکتی رفتند. اما او مدعی بود که مشروبات را از شخص دیگری گرفته و درنهایت پس از بازداشت ۵ واسطه، درنهایت فروشنده اصلی مشروبات شناسایی شد. اما مرد جوان مدعی شد که مشروبات او مشکلی نداشته است.

او در تحقیقات گفت: درست است که مشروبات من دست‌ساز است و فقط به ظاهر مارک یک برند معروف را روی آن می‌چسبانم، اما مشروبات من هیچ مشکلی نداشتند. چرا که اگر موردی بود مشتری‌های دیگرم نیز باید آسیب می‌دیدند یا می‌مردند، اما برای هیچ کسی اتفاقی رخ نداده است.

به‌دنبال اظهارات فروشنده مشروبات الکلی، تحقیقات به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
یعنی سم قاطی خون خانومای مشتاق مستی بود!!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
بی هویتی ، یعنی همین !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
چرا در دبی این چنین اتفاقات نمی افتد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
تو ، یک نابغه ای !!!!
Germany
ناشناس
۰۹:۱۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
پزشکی قانونی باید در مورد مشروبا نظر بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
چرا شما جلوی اشتغال زایی رو میگیرین. خودش تولید کرده پس بی گناه است و باید ازش معذرت خواهی کنید و وام بهش بدین که کارش رو توسعه بده . علی برکت الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
ایا بهتره نیست .کارخانه ای مشروبات الکی با درصد خیلی کم
برای اشخاصی که متاسفانه خوشی را در مشروبات الکی
میپندارند و هنوز متوجه نشده اند که خوشی درونی است
-
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
فراهم کردن وسایل برای فعل حرام در اسلام حرام اکید است و پولی که از این راه بدست می آید هم حرام است بهتر است بجای این افاضات اطلاعاتتان از اسلام را افزایش دهید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
ممنون .من اسلام بهم به ارث نرسیده با تحقیق قبولش کردم
ولی از دست دادن هم وطن ها و بعد موج سواری بر این موضوع توسط کانالهای لندنی و لوسانجلیسی که ضررشون کمتر از مشروبات با الکل کم نیست ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
خداوند شارب خمر ، فروشنده و خریدار و حمل کننده ی مشروب و تولید کننده ی مشروب رو لعنت کرده . خب الان شما می خوای اشتغالزایی کنی برای یه عده و نون حروم و لعن و نفرین خدا رو برای یه عده بسازی که یه عده میخوان خوشی کنن و مشروب کوفت کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
آشتیانی
۰۸:۲۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
چه خانواده های بی در و پیکری..؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
به درک
Iran (Islamic Republic of)
م
۰۸:۱۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
تو روز روشن توی سوپر مارکت مثل آب معدنی دارن مشروب میفروشن کک کسی هم نمی گزه، بعدش اللهم عجل لولیک الفرج...مسخره است.
-
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
در کجای دنیا عمل خلاف یک عده را به حساب حکومت می گذارند ؟ نیروی انتظامی تا گزارش و یا شکایتی دریافت نکرده نمی تواند کاری انجام دهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۳
خوب رفتین تفریح کردین حالا کنار این تفریح یه کوچولو مردین همین
آخرین اخبار