رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس شبانه از ابرپروژه زیر گذر نیمه مسقف گویم شهرداری شیراز بازدید کرد.

در جریان این بازدید کاظم اکرمی بازرس کل استان فارس، که معاونان و کارشناسان بازرسی کل استان و شهردار، رئیس و برخی اعضای شورای شهر شیراز و مدیران بخش‌های مختلف شهرداری نیز حضور داشتند وضعیت اجرا و پیشرفت این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

یکی از برنامه‌های سازمان بازرسی کل کشور و بازرسی کل استان در دوران تحول و تعالی بازدید‌های سرزده از دستگاه‌های مختلف، پروژه‌های در حال اجرا و پیگیری و رفع دغدغه‌های مردم و … است که بر این اساس بازرسی کل استان فارس طی چند مدت اخیر از چندین مورد بازدیدسرزده داشته که از آن جمله می‌توان به حضور در چندین مدرسه و بررسی آخرین وضعیت ثبت نام دانش آموزان، بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اتفاقات بیمارستان نمازی شیراز و… اشاره کرد.

در جریان این بازدیدها، شب گذشته (دوشنبه) رئیس منطقه سه سازمان بازرسی و بازرس کل استان فارس از زیر گذر نیمه مسقف گویم بازدید و ضمن قدردانی و تشکر از شهردار و مدیریت شورای اسلامی از این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های نمونه کشور یاد کرد.

او با اشاره به دو وظیفه مهم سازمان بازرسی کل کشور مبنی بر نظارت بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین بر ضرورت اتمام به موقع پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: سازمان بازرسی با نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها به دنبال آن است که کار‌ها و اقدامات به موقع و باکیفیتی بالا به اتمام برسد.

اکرمی خواستار پیگیری و اتمام این پروژه در موعد مقرر (بهمن ماه امسال) شد.

او همچنین بر ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان و بهینه سازی تولیدات از جمله بتن، آسفالت و… در پروژه‌های شهرداری تاکید کرد.

بر پایه این گزارش؛ ابرپروژه زیر گذر نیمه مسقف گویم شهرداری شیراز به طول ۱۹۰۵ متر برای کاهش ترافیک و ورودی به کلان‌شهر و خروجی به بزرگراه اصفهان در حال احداث است و دارای ۸۵ درصد پیشرفت است و زیبا سازی و روشنایی مسیر نیز همزمان در حال انجام است.

بر پایه این گزارش مسیر غرب و شرق راه اندازی و به زودی مسیر شرق و غرب نیز به بهره برداری می‌رسد. ارزش روز این پروژه ۲۸۵۰ میلیارد تومان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.