مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تمام کلاس‌های درسی در مدارس استان از ابتدای آغاز سال تحصیلی جدید با حضور معلم آغاز به کار کرده است.

نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گردهمایی مشترک شورای معاونان اداره کل و روسای نواحی مناطق قزوین گفت: برخلاف سال‌های گذشته تمام کلاس‌های درسی در روستا‌های استان با حضور معلم همراه بوده به واسطه جذب نیروی انسانی از طریق ماده ۲۸ هیچ یک از کلاس‌های درسی در استان قزوین بدون معلم نمانده است.

وی با بیان اینکه ۲۴۶ هزار دانش آموز در هزار و ۶۷۰ مدرسه ساماندهی شده اند، اضافه کرد: حدود ۱۰ هزار معلم در مدارس استان به تعلیم و تربیت دانش آموزان می‌پردازند که این اتفاق نشان از اهتمام وزارت آموزش و پرورش در تقویت نیروی انسانی است.

سیاهکالی مرادی گفت: سازمان نوسازی مدارس متعهد شد که ۳۱ مدرسه با ۱۳۸ کلاس درس تا ابتدای سال جاری نوسازی شود که بخشی از آن هنوز محقق نشده که امیدواریم هرچه زودتر صورت پذیرد.

این مسئول بیان کرد: به منظور بازگشایی هرچه بهتر مدارس در استان قزوین از چندماه گذشته کارگروه‌های تخصصی در استان شکل گرفته و هر معاونت آموزش و پرورش به صورت ویژه بر ساماندهی ۲ منطقه و ناحیه نظارت دارند.

سیاهکالی مرادی اجرای طرح شهید عجمیان را یک اتفاق بسیار خوب در آموزش و پرورش عنوان کرد و یادآور شد: این طرح که در راستای بهسازی و مناسب سازی مدارس استان انجام شد، در قالب آن ۱۵ تن رنگ، سه هزار میز کلاس درس و ۱۰ هزار متر از سوی وزارت به استان قزوین تخصیص داده شد که با کمک گرو‌های جهادی و بسیجی بسیاری از مدارس قزوین برای شروع سال تحصیلی جدید بهسازی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بیان کرد: کاروان نماز از جمله طرح‌های ویژه‌ای است که امسال در مدارس قزوین برگزار می‌شود که طی آن یکشنبه‌ها در مدارس قزوین با حضور روحانیون بحث شبهات دینی و اعتقادی دانش آموزان پاسخ داده خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار