سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی (دام ظله) در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران در رسانه های عربی و غربی بازتاب گسترده‌ای داشت.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی امروز  جمعه ۱۳ مهر پس پنج سال امامت نماز جمعه تهران بودند و سخنان ایشان در خطبه های نماز بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های مختلف جهان داشت.

سخنان ایشان از جهت حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اراضی اشغالی و واکنش ایشان حائز اهمیت بود. از این رو رسانه‌های عربی و غربی به پوشش بیانات رهبر انقلاب اسلامی پرداختند.

شبکه‌های الجزیره و المیادین از همان لحظات آغازین سخنان رهبر انقلاب اسلامی را به صورت زنده پوشش دادند.

پایگاه خبری النشره با پوشش سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه امروز تهران بخش مهمی از بیانات ایشان را تیتر کرد و نوشت: دشمنان هرگز بر حماس و حزب الله پیروز نخواهند شد و دفاع از لبنان وظیفه ما و مسلمین است.

پایگاه خبری النشره

خبرگزاری الجزیره عربی بیانات رهبر انقلاب اسلامی در نماز جمعه تهران را پوشش داد و به نقل از ایشان نوشت: دشمنان هرگز بر حماس و حزب الله پیروز نخواهند شد.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درالجزیره

روزنامه انگلیسی گاردین ضمن پوشش کامل سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه امروز نوشت: رهبر معظم ایران در سخنانی ویژه از حمله موشکی به اسرائیل و حمله ۷ اکتبر دفاع کرد.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در گاردین

پایگاه خبری ایندیا تودی نوشت: رهبر ایران گفت حمله ۷ اکتبر مشروع بود، حمله ایران به اسرائیل نیز مشروع بود.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایندیا تودی

خبرگزاری ایندین اکسپرس نیز با پوشش سخنان رهبر انقلاب در نماز جمعه امروز تهران این بخش از بیانات رهبر انقلاب که فرمود اسرائیل هرگز بر حزب‌الله و حماس پیروز نخواهد شد، تیتر کرد.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ایندین اکسپرس

خبرنگار شبکه NTV ترکیه گزارش داد: ما حضور بی نظیر مردم در نماز جمعه تهران را شاهد هستیم. آیت الله خامنه‌ای خطبه‌های ظفر و پیروزی ایراد کرد. پیام آیت الله خامنه‌ای به دنیای اسلام پیام وحدت بود. آیت الله خامنه‌ای تاکید اگر بار دیگر لازم باشد، این بار با شدت پاسخ می‌دهیم.

خبرنگار این شبکه سخنان امروز مقام معظم رهبری با حضور گسترده مردمی و سفر وزیرخارجه ایران به بیروت را نمایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ان تی وی

خبرگزاری عراقی بغداد الیوم نوشت: آیت الله خامنه‌ای در خطبه‌های نماز جمعه که پس از ۵ سال برگزار شد، تاکید کرد که دشمنان جهان اسلام همان دشمنان مردم فلسطین، لبنان و عراق هستند.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بغداد الیوم

شبکه الغد عراق نیز با پخش سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی اضافه کرد: امام خامنه‌ای فرمودند که برای دفاع از امت اسلامی از افغانستان تا یمن و از ایران تا غزه و لبنان باید کمربند دفاعی خود را ببندیم.

شبکه تلویوزیونی المنار لبنان ضمن پوشش مستقیم مراسم گرامیداشت شهید سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، گزیده‌ای از متن خطبه‌های نماز جمعه به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را در وب سایت خود منتشر کرد.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در المنار

شبکه العهد لبنان نیز به نقل از حضرت آیت الله خامنه‌ای افزود: کسانی که مردم فلسطین را کمک می‌کنند، وظیفه دینی خود را انجام می‌دهند و هیچکس نمی‌تواند معترض شود که شما چرا از غزه دفاع می‌کنید. 

خبرگزاری المسیره یمن در پوشش مراسم شهدای مقاومت و خطبه‌های نماز جمعه نوشت: سید علی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ایران تاکید کردند که مقاومت هرگز با شهادت مردانش به عقب بازنخواهد گشت و پیروزی همپیمان مقاومت است.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در  المسیره

روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم نوشت: آیت الله خامنه‌ای اعلام کردند که حمله ما به اسرائیل قانونی و کاملا شرعی بود و رژیم صهیونیستی به پیروزی مقابل حزب الله و حماس دست نخواهد یافت و این رژیم ماندنی نخواهد بود. حمله حماس در هفتم اکتبر به اسرائیل طبیعی و مشروع بود.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در روزنامه فرامنطقه‌ای رأی الیوم

روزنامه القدس العربی چاپ لندن در پوشش مراسم گرامیداشت سید حسن نصرالله نوشت: رهبر ایران تاکید کردند که در مقابله با اسرائیل هرگز تعلل یا تاجیل نخواهند کرد.

بازتاب سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در القدس

وب سایت روزنامه پرشمارگان فیگارو فرانسه با اختصاص خبری که لحظه به لحظه سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ایران را بازتاب می‌دهد، نوشت: آیت‌الله خامنه‌ای، حمله ایران به اسرائیل را «کاملاً مشروع» دانست.

لوفیگارو

روزنامه‌های لیبراسیون و پاریزین فرانسه نیز در وب سایت‌های خود به فراز‌هایی از سخنان معظم‌له در آیین نماز جمعه امروز اشاره داشتند و بخش «مشروع بودن حمله موشکی ایران به اسرائیل» را مورد توجه قرار دادند.

تمام شبکه‌های خبری پاکستان با قطع برنامه‌های عادی خود و پخش زنده خطبه‌های نماز جمعه تهران توسط حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، گزارش دادند که رهبر ایران بر تداوم حمایت‌های قاطع از فلسطین و نیرو‌های جبهه مقاومت تاکید و آمادگی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه هرگونه تجاوز رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.

شبکه های اجتماعی

خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: رهبر ایران در سخنان در نماز جمعه از حمله موشکی به اسرائیل تمجید کرد.

بازتاب جهانی سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در ای پی

خبرگزاری رویترز با قرار دادن برچسب زنده (Live) فراز‌هایی از سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران را پوشش داد و نوشت: رهبر معظم ایران گفت که کشور‌های مسلمان دشمن مشترکی دارند. باید کمربند دفاع و استقلال را در همه کشور‌های اسلامی از افغانستان تا یمن محکم ببندیم. ملت فلسطین حق دارد در برابر دشمنی که زندگی آنان را تباه کرده بایستد.

بازتاب جهانی سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رویترز

شبکه ان بی سی نیوز نیز با قرار دادن برچسب زنده در پوشش بیانات نوشت: رهبر ایران با تکیه بر سلاح به ایراد خطبه‌ای ویژه پرداخت و پیش از اقامه نماز جمعه ضمن بزرگداشت رهبر قدرتمند حزب‌الله حسن نصرالله و «عملیات درخشان» علیه اسرائیل، قول داد که کشورش و متحدانش از این نبرد عقب‌نشینی نکنند.

بازتاب جهانی سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در شبکه ان بی سی نیوز

بیزنس استاندارد با اشاره به حضور گسترده مردم ایران بیانات رهبر انقلاب را پوشش داد و نوشت: رهبر ایران علی خامنه‌ای گفت حمله ۷ اکتبر حماس به اسرائیل صحیح و مشروع بود.

بازتاب جهانی سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیزنس استاندارد

نشریه نیوز ویک بیانات رهبر انقلاب در نماز جمعه ۱۳ مهر تهران را پوشش داد و نوشت رهبر ایران گفت حمله ۷ اکتبر حماس به اسرائیل مشروع بود.

بازتاب جهانی سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نیوزویک

سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی که امروز در خطبه‌های نماز جمعه تهران ایراد شد، بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های اصلی روسیه به ویژه تاس، ریانووستی و راشاتودی داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار