رئیس و معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با صمصام امیری قلعه رشیدی آزاده و جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار صمیمی ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در جمع خانواده این آزاده سرافراز با گرامیداشت یاد و نام شهیدان گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، از تمامی رزمندگان، ایثارگران و آزادگان سرافراز ایران اسلامی که با جان فشانی‌های با ارزششان حماسه آفرینی کردند، قدردانی کرد.

وی افزود: شما جانبازان معزز، یادگاران ۸ سال دفاع مقدس هستید و وظیفه همگان است که با قدردانی از این عزیزان همواره یاد و خاطره شهدا، جانبازان و آزادگان دوران هشت سال دفاع مقدس را گرامی بداریم.

رحیمی یادآورشد: امنیت کنونی جامعه مدیون رشادت‌های شهدا، جانبازان و آزادگان است. ان شاء الله جامعه دانشگاهی بتواند با ترویج فرهنگ ایثار، گوشه‌ای از خدمات ارزشمند این عزیزان را جبران کند.

صمصام امیری قلعه رشیدی آزاده جانباز در این دیدار گفت: درتاریخ ۱۳۶۷/۱/۲۸ درمنطقه عملیاتی شهرفاو عراق تک دشمن پس از مجروح شدن به اسارت دشمن درآمدم و مدت ۳سال در اردوگاه ۱۲تکریت در اسارت بودم.

گفتنی است؛ آزاده جانباز و پاسدار، صمصام امیری قلعه رشیدی فرزند خانعلی متولد ۱۳۴۵روستای قلعه رشید شهر اردل دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد علوم سیاسی است و تجربه مربی عقیدتی سیاسی به مدت ۱۵سال و بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری را در کارنامه خود دارد.

وی هم اکنون مدرس درس‌های دفاع مقدس، اندیشه‌های سیاسی و وصایای حضرت امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار