نماینده پیشین مجلس گفت: رژیم صهیونیستی خود را رو به نابودی می‌بیند. نتانیاهو با علم بر اینکه دولتش رو به افول است دست به جنایت‌ می‌زند.

حسین نوش آبادی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایات صهیونیست‌ها اظهار کرد: رژیم صهیونیستی خود را رو به نابودی می‌بیند. نتانیاهو با علم بر اینکه دولتش رو به افول است دست به جنایت‌ می‌زند.

نوش‌آبادی با بیان اینکه صهیونیست‌ها از درون در حال نابودی هستند، افزود: اقتصادشان در حال ریزش است و تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی بسیار شدید و جدی است. ادعا‌هایی که آنان برای گنبد آهنین داشتند مشخص شد شعاری بیش  نبود و اعتبارشان در دنیا زیر سوال رفته است.

وی بیان کرد: اینکه فکر می‌کردند بزرگترین ارتش منطقه را دارند دروغش عیان شد. به دلیل آن که ابهت و اقتدار پوشالی صهیونیست‌ها از بین رفته ممکن است دست به یک عملیات احمقانه بزنند، اما توان مقابله با ما را ندارند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی اگر کوچکترین رفتاری را از صهیونیست‌ها ببیند با قاطعیت پاسخ دهد. آنها توان مقابله با ما را ندارند و می‌دانند اگر اقدامی انجام دهند صحنه‌های وحشتناک‌تری را در انتظار خواهند داشت.

نوش‌آبادی ادامه داد: تاسیسات امنیتی، اقتصادی و زیر بنایی آن‌ها کاملا در دسترس ما است و کوچکترین رفتار احمقانه صهیونیست‌ها منجر به یک اتفاق بزرگی خواهد شد که برایشان پشیمان کننده خواهد بود.

وی گفت: آمریکایی‌ها می‌دانند منافع خودشان با جنگ در خطر می‌افتد. پایگاه‌های نظامی آنها در منطقه فراوان است و ایران به همه آنها دسترسی دارد  و می‌دانند اگر کوچکترین اتفاقی برای ایران پیش آید جمهوری اسلامی تمامی منافعشان را در منطقه تهدید می‌کند.

خبرنگار: محمدحسین نیک خوی متین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۲۰ مهر ۱۴۰۳
نتیابو ...عقده گشایی میکند
چی فکر میکرد .چی شد .نابودی مقاومت حماس
ازادی اسیران و اشغال غزه بنفع خودشان
الان بقدری از لحاظ اخلاقی سقوط کرده که
متوهم شده ...ترور را دستاورد می پندارد
و بمباران بیمارستان ...مکانهای عمومی ووووو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۲۰ مهر ۱۴۰۳
ان نماینده عقل کل است
آخرین اخبار