معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: نوسازی حدود ۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در محلات هدف بازآفرینی شهری استان آغاز شده و از این تعداد برای هزار و ۹۰۳ واحد پروانه ساختمانی صادر شده است.

جلال تقی دخت معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: طرح بسته‌های تشویقی برای اجرا در محلات بافت فرسوده هدف بازآفرینی شهری به تصویب کمیسیون ماده ۵ استان رسیده و اعمال تخفیفات و تسهیلات این بخش به متقاضیان به مرحله اجرایی وارد شده است.

وی تصریح کرد: ثبت پروانه‌های ساختمانی در سامانه ستاد ملی، اطلاع رسانی بسته‌های تشویقی در رسانه‌ها و محل نماز جمعه به مردم، ارائه تخفیفات پروانه‌های ساختمانی و خدمات نظام مهندسی از مسائل مورد تأکید و قابل پیگیری در سطح شهرستانها است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، بر اجرای بسته‌های تشویقی اعمال تخفیفات پروانه‌های ساختمانی و خدمات مهندسی نیز با همکاری دستگاه‌های مربوطه تأکید کرد و افزود: اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری در آذربایجان‌غربی باید بر اساس نیاز مردم منطقه مورد نظر انجام گیرد تا توسعه رفاه اجتماعی را شاهد باشیم و از اجرای طرح‌های بدون اولویت خودداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.