سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران به تشریح آخرین جزئیات از حادثه حریق بازارآهن شادآباد پرداخت.

سید جلال ملکی در تشریح این حادثه گفت: ساعت ۱۴:۰۷ ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در بازار آهن شادآباد به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. ۱۱ ایستگاه به همراه خودرو‌های تجهیزات تنفسی، بالابر و ... سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: آتش نشانان در محل حادثه مشاهده کردند که یک بازارچه این بازار که مشخص نیست دقیقا چند مغازه دارد، دچار حریق گسترده شده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: متاسفانه در این مغازه‌ها وسایل بسیار خطرناکی مانند هزاران افشانه، لوله، اسپری و چسب‌ها نگهداری می‌شده که همگی در حال ترکیدن و انفجار هستند.

ملکی گفت: علاوه بر تعدادی از مغازه‌ها که اکثرا دو طبقه هستند و شعله‌ور هستند، تعدادی انباری نیز در این بازارچه وجود دارد که با وسایلی مانند سقف‌های شیروانی ساخته شده اند که باعث شعله وری بیشتر نیز شده اند.

وی افزود: حدود ۱۰ خودرو نیز در محل وجود دارد که آنها نیز شعله ور هستند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: بخش زیادی از اضلاع آتش تحت کنترل آتش نشانان است، اما حریق کاملا خاموش نشده است.

ملکی گفت که هنوز از تعداد مصدومان و تلفات این حادثه اطلاعی در دست نیست.

محمد اسماعیل توکلی نیز پیش از این از اعزام پنج آمبولانس، سه دستگاه موتورلانس و دو اتوبوس آمبولانس به محل حادثه خبر داده بود.

همچنین دادستان عمومی و انقلاب تهران با حضور در محل آتش‌سوزی بازار آهن تهران در غرب پایتخت و محله شادآباد از نزدیک در جریان فرایند امدادرسانی قرار گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار