فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی نیروی زمینی ارتش گفت: از اول مهرماه مسوولیت این یگان در تمام جایگاه‌های جمع آوری‌ سوخت در منطقه سیستان خاتمه پیدا کرده و برابر تدابیر ابلاغی؛ تنها نظارت بر جایگاه‌های صادرات سوخت در مرز به عهده این یگان است.

امیر سرتیپ عادل حیدری اظهار کرد: برابر درخواست و مصوبات مطرح شده در کارگروه نظارتی سیستان و بلوچستان در حوزه ساماندهی سوخت و بنا به اوامر سلسله مراتب ارتش ،قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸زرهی نیروی زمینی ارتش از تیرماه سال ۱۴۰۱ماموریت ساماندهی صادرات سوخت شمال استان را بر عهده داشته است.

وی افزود: این طرح که طرح رزاق نامیده می‌شود به نحو مطلوب و شایسته با انجام اقداماتی از قبیل (شناسایی خانواده های کم درآمدو محروم، نظارت و کنترل بر احداث جایگاه ها برابر ضوابط مشخص و نظارت بر نحوه جمع آوری و صادرات سوخت) از سوی قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸زرهی نیروی زمینی ارتش کار خود را انجام داده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸زرهی نیروی زمینی ارتش بیان کرد: این طرح نقش به سزایی در افزایش سطح رضایتمندی مردم منطقه، جلوگیری از خروج بی ضابطه و قاچاق سوخت و کاهش نرخ بیکاری را در استان در کنار سایر دستگاه‌های دولتی ایفا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: با عنایت به ماموریت سازمانی ارتش (تامین امنیت و مراقبت از مرز ) از اول مهرماه مسوولیت این یگان در تمام جایگاه‌های جمع آوری‌ سوخت خاتمه و برابر تدابیر ابلاغی؛ تنها نظارت بر جایگاه های صادرات سوخت در مرز به عهده این یگان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار