عضو جبهه اصلاحات گفت: ترور فرماندهان ارشد حماس خللی به حرکت و اهداف جنبش حماس وارد نخواهد کرد.

احمد شریف عضو جبهه اصلاحات در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس اظهار کرد:  جنبش حماس به عنوان یک گروه فلسطینی پر طرفدار در نوار غزه سالها است که مدیریت جنگ علیه رژیم صهیونسیتی را بر عهده داشته و از محبوبیت بالایی برخوردار است.

وی  با بیان اینکه ترور رهبران حماس خدشه ای به اهداف این جنبش وارد نمی‌کند، گفت: حماس قوی‌ترین گروه مبارزه گر فلسطین است و قطعا مهمترین آرمان‌ و مانیفست آن آزادسازی اراضی اشغالی است و لذا برای تحقق این امر لازم است تا مبارزه در ابعاد مختلفی صورت بگیرد.

 هفت اکتبر نقطه عطفی در تاریخ مبارزات علیه اسرائیل است

شریف با اشاره به نقش یحیی سنوار در عملیات طوفان الاقصی متذکر شد : او تا آخرین نفس در جبهه جنگ علیه اسرائیل به مبارزه پرداخت و نهایتا به مقام شهادت رسید، معتقدم که هفت اکتبر سال گذشته نقطه عطفی در تاریخ مبارزات حماس علیه رژیم صهیونسیتی بود البته افراد زیادی به شهادت رسیدند و رژیم صهیونسیتی دست به تبلیغات گسترده ای نیز زد اما این مسأله خللی در مسیر این جریان وارد نخواهد کرد .

عضو جبهه اصلاحات متذکر شد: در محور مقاومت افراد زیادی برای مبارزه علیه رژیم صهیونسیتی تربیت می‌شوند چرا که در جنگ هر لحظه احتمال به شهادت رسیدن فرماندهان وجود دارد، لذا قطعا جانشین شهید یحیی سنوار نیز از قبل شهادت ایشان مشخص شده و اسرائیل نباید تصور کند که با حذف فیزیکی یک فرمانده بی بدیل حماس به پایان خط می‌رسد.

وی با بیان اینکه جامعه بین‌المللی باید دست از سکوت در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی بردارد گفت: مردم فلسطین بیش از هفتاد سال است که شاهد بروز یک فاجعه انسانی هستند تا جایی که صدای برخی طرفداران  اسرائیل نیز درآمده است و تاکید دارند که هرچه سریعتر باید آتش بس اعلام شود.

خبرنگار: فاطمه سیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار