مدیرعامل کانون تحکیم بنیان خانواده در قزوین گفت: ۱۵۰ بانوی قزوینی با شرکت در پویش دلبافته ها، ۲۰۰ دست بافتنی و مقادیری پول نقد و طلا برای جبهه مقاومت ارسال می‌کنند.

فاطمه رخ‌فیروز مدیرعامل کانون تحکیم بنیان خانواده در قزوین گفت: زنان محلات قزوین که تنها در موضوع جهاد تبیین و مقاومت شنونده بودند، تصمیم گرفتند تا نقشی را در جبهه مقاومت داشته باشند، از این رو با راه اندازی پویش دلبافته‌ها خود وارد عرصه کنشگری در این راه شدند.

وی ادامه داد: این پویش با همراهی مردم محلاتی از نواب، حیدری، هادی آباد، میرداماد، کوثر، زیباشهر، مینودر، نجف آباد و اردبیلک صورت گرفت که علاوه بر آن، جمع آوری پول نقد، طلا و سکه نیز در دستو کار قرار گرفت تا برای کمک به جبهه مقاومت انجام شود.

رخ‌فیروز بیان کرد: مردم غزه و فلسطینی که امروز گرفتار جنگ و خونریزی شده اند و خانه، کاشانه و پناهگاه‌های خود را نیز از دست داده اند و بسیاری از آنها درگیر تامین غذا و پوشاک خود هستند، کمک به این مردم جنگ زده از جمله وظایف اصلی ما امروز محسوب می‌شود.

مدیرعامل کانون تحکیم بنیان خانواده در قزوین اضافه کرد: امروز وقت کنشگری زنان در پشت صحنه جبهه مقاومت است و از زنان تلاشگر می‌خواهیم تا با همدلی و همراهی خود در این پویش شرکت داشته باشند و اگر برای آنها امکان پذیر بود از کمک‌های نقدی خود نیز دریغ نکنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار