نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار این استان با صدور پیامی مشترک شهادت یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفتند.

در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی در پی شهادت رییس دفتر سیاسی حماس آمده است: مجاهد شهید، رهبر شجاع و الگوی آزادمردان، شهید یحیی سنوار به دست شقی‌ترین موجودات عالم به درجه رفیع شهادت که آرزوی نهایی اش بود دست یافت.
این پیام می افزاید: رژیم جعلی صهیونیستی با شهادت ابوابراهیم به خیال خام خود، ضربه اساسی به مقاومت در فلسطین وارد آورده است بی‌خبر از آن که این گونه شهادت‌ها، نه تنها خون جوانان و دلاورمردان فلسطینی را بیش از پیش به جوش آورده و آنها را آماده نبرد مقدس می‌کند بلکه پرده‌های حقیقت را از جلوی ذهن‌ها و دل‌های مردم دنیا نیز برخواهد داشت.
در پیام مشترک نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: مستضعفان عالم اگرچه در سوگ شهادت این آزادمرد و طراح خستگی ناپذیر عملیات درخشان طوفان الاقصی نشسته است اما خیزشی عظیم در راه و بنیان سست و تاریک رژیم صهیونیستی به شدت رو به زوال است.
اینجانبان ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهید مجاهد جناب یحیی سنوار(رحمه الله علیه) رئیس دفتر سیاسی حماس به همه پایمردان محور مقاومت در عالم به خصوص ملت عزیز فلسطین، از خداوند متعال رحمت و غفران الهی و حشر با اولیاءالله و یاران شهیدش را مسئلت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار