دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد قطر در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا امشب در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار می‌شود.

تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در لیگ نخبگان آسیا امشب ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف تیم فوتبال السد قطر می‌رود.  

سرخپوشان ایران در ۲ بازی خود در لیگ نخبگان آسیا برابر الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان به یک باخت و یک تساوی دست یافتند و با یک امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی آسیا قرار گرفتند.  

شاگردان گاریدو به ۳ امتیاز بازی امشب برابر السد نیاز مبرم دارند تا همچنان امیدوار   به صعود از مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا باشند و رتبه خود را در جدول رده بندی مسابقات ارتقا بدهند، اما آنها کار سختی جلوی هواداران قطری دارند. 

غیبت اورونوف و حسین کنعانی زادگان  به دغدغه اصلی گاریدو تبدیل شده است و باید دید جایگزین‌ها می‌توانند جای خالی این ۲ بازیکن در ترکیب سرخپوشان در بازی امشب پر کنند یا نه! همچنین عالیشاه از بند مصدومیت رها شده و می‌تواند سرخپوشان را در این بازی همراهی کند و  این خبر خوشی برای پرسپولیسی‌ها است.  

در آن طرف، تیم السد قطر  در ۲ بازی قبلی خود برابر تیم‌های العین امارات و استقلال تهران یک برد و یک مساوی به دست آورده است و با ۴ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی لیگ نخبگان آسیا قرار دارد. این تیم قطری می‌خواهد دومین تیم ایرانی را با حمایت هواداران خود در دوحه شکست بدهد تا جایگاه خود را در جدول رده بندی لیگ نخبگان آسیا بهتر کند.  

اکرم عفیف ستاره تیم السد قطر در بازی با استقلال  گل برتری تیمش را به ثمر رساند و شادی گل سخیفی را انجام داد و او همواره برای ایرانی‌ها کری خوانی کرده است. البته عفیف تاکنون گلی به پرسپولیس نزده  و در حسرت گل به سرخپوشان مانده است و باید دید این طلسم را در بازی امشب می‌شکند یا نه!  

۲ تیم تاکنون ۷ بار در لیگ قهرمانان آسیا  به مصاف یکدیگر رفته اند که ۴ برد سهم پرسپولیس و ۲ برد سهم تیم السد قطر و یک بازی هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. البته سرخپوشان ایران در قطر نتایج خوبی برابر السد نگرفتند و  ۳ بازی این ۲ تیم در قطر برگزار شده است که قرمز‌ها یک بار برنده شدند و هر ۲ برد السد برابر پرسپولیس هم در قطر به دست آمده است.  

تقابل تفکرات تاکنیکی  خوان گاریدو و فلیکس سانچز ۲ سرمربی اسپانیایی هم در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود. به هر حال باید دید گاریدو می‌تواند اولین برد خود را در آسیا برابر هموطن خود به دست آورد یا نه!  

آراکی یوسوکه داور  ژاپنی به همراه کمک‌های خود  یون میهارا و کوتو واتانه‌به قضاوت این بازی را برعهده دارند. همچنین ریو تانیموتو  داور چهارم است. کمک داور ویدیویی (VAR) و دستیار  وی به ترتیب «هیریوکی کیمورا» و «کازاهارا هیروکی» خواهند بود. افسر VAR نیز «راید محمد احمد باخدر» از یمن است.

خبرنگار: مریم طایفه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار