دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و النصر عربستان در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا امشب در دبی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال استقلال در سومین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا  امشب ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه راشد دبی از تیم النصر عربستان پذیرایی می‌کند.  

طبق برنامه این بازی باید به میزبانی استقلال در تهران برگزار می‌شد، اما با  تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا این بازی در کشور ثالث برگزار می‌شود و کریستیانو رونالدو برای دومین بار به ایران سفر نمی‌کند.  

آبی پوشان ایران در حالی برابر یاران رونالدو قرار می‌گیرند که شرایط خوبی ندارند و آنها در لیگ برتر فوتبال برابر تیم ذوب آهن شکست سنگینی خوردند و بعد از آن مدیران باشگاه استقلال بعد از رایزنی‌های فراوان توانستند با  پیتسو موسیمانه سرمربی اهل آفریقای جنوبی قرارداد ببندند و امیدوارند که با این مربی بتوانند به دوران اوج خود برگردند.  

البته سهراب بختیاری زاده در بازی امشب هدایت آبی پوشان را برعهده می‌گیرد و  بعد از آن جای خود را به موسیمانه سرمربی آفریقای جنوبی می‌دهد. همچنین این مربی آفریقایی نظاره گر بازی استقلال برابر النصر در دبی خواهد بود.  

استقلالی‌ها  در  ۲ بازی گذشته خود در لیگ نخبگان، یک برد و یک شکست به دست آوردند  و در حال حاضر با ۳ امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند. آنها در صورتی که بتوانند تیم النصر را در دبی شکست بدهند در بین تیم‌های بالانشین این رقابت‌ها قرار می‌گیرند و با روحیه بالا به بازی‌های بعدی خود ادامه می‌دهند.  

سیدحسین حسینی دروازه بان ملی پوش استقلال که به علت مسائل انضباطی از این تیم کنار گذاشته شده بود و در بازی با ذوب آهن غایب بود، اما بعد از جلسه با مدیران باشگاه به تمرینات تیمش برگشت تا دغدغه کادر فنی در دورن دروازه برطرف شود.   همچنین روزبه چشمی و ایمان سلیمی به دلیل مصدومیت همچنان غایب هستند، اما ابوالفضل جلالی پس از رفع مصدومیت به تمرینات استقلال اضافه شده و می‌تواند مقابل النصر به میدان برود.

در آن طرف، تیم النصر عربستان برخلاف استقلال شرایط خوبی در لیگ نخبگان آسیا و لیگ عربستان دارد و این تیم با بازیکنان شاخص خود از جمله رونالدو در ۵ بازی اخیر خود در لیگ عربستان و لیگ نخبگان آسیا برنده بوده است.  

تیم النصر با کسب  برد برابر الریان قطر و تساوی مقابل الشرطه عراق در جدول رده بندی لیگ نخبگان آسیا  ۴ امتیازی است و یک رتبه بالاتر از استقلال قرار دارد.

تیم‌های استقلال و النصر   تاکنون ۲ بار مقابل یکدیگر صف آرایی کردند  که حاصل کار کسب یک برد برای هر ۲ تیم بوده است و باید دید سومین مصاف ۲ تیم که پس از ۱۳ سال برگزار خواهد شد با چه نتیجه‌ای به پایان می‌رسد.  

همچنین کریستیانو رونالدو تاکنون ۲ بار برابر پرسپولیس بازی کرده  که در امر گلزنی به سرخپوشان ایران موفق نبوده است و باید دید رونالدو در سومین تقابلش با یکی از تیم‌های ایرانی  می‌تواند گلزنی کند یا نه!  

به هر حال باید دید سهراب بختیاری زاده در آخرین حضورش روی نیمکت فنی آبی پوشان می‌تواند با خاطره‌ای خوش از هواداران استقلال خداحافظی کند یا نه!  

 ادهم خادمه داور اردنی قضاوت این دیدار را برعهده خواهد داشت.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار