مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: عملیات ارسال و ذخیره سازی نفت سفید روستا‌های استان از خرداد ماه سال جاری آغاز و تاکنون بیش از ۶۰ درصداز سهمیه ارسال شده است.

جهانبخش نوکانی در دیدار با فرماندار بیجار با بیان این مطلب اظهار کرد: نفت سفید ۶ هزار خانوار نفت سفید سوز روستایی استان ذخیره‌سازی و ارسال شده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی و ۵۴ جایگاه سی ان جی در استان فعال است، افزود: ۲ هزار و ۷۱۰ مورد بازدید توسط کارشناسان مهندسی طی نیمه نخست امسال از جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی استان انجام شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اضافه کرد: در شهرستان بیجار، هفت جایگاه عرضه فراورده‌های نفتی و سه جایگاه سی ان جی به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند که یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در دست احداث است.

نوکانی به فعالیت ۶ هزار و ۹۲۲ دستگاه ادوات کشاورزی در شهرستان بیجار اشاره کرد و افزود: در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۱ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی این شهرستان توزیع شد.

فرماندار بیجار نیز با بیان شرایط جغرافیایی و اقتصادی شهرستان، خدمات و اقدامات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه را لازمه تحرک و پویایی چرخه اقتصادی این شهرستان برشمرد و از زحمات و تلاش‌های کارکنان پخش منطقه کردستان در سوخت رسانی مطلوب در این شهرستان بویژه تامین و توزیع سوخت بخش‌های کشاورزی و صنعتی، فعالیت مطلوب مجاری عرضه تشکر کرد.

برچسب ها: کردستان ، سوخت گاز ، بنزین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار