رییس حوزه قضایی ساردوییه در جمع اهالی دهستان دلفارد که در خصوص راه اندازی و فعالیت یک معدن در این منطقه دغدغه و مطالباتی داشتند حاضر شد و پای صحبت‌ها و دردودل‌های مردم اهالی این منطقه نشست.

احمد رضا عظیم نسب بیان داشت: مردم دهستان دلفارد در خصوص راه اندازی این معدن و تاثیر منفی آن بر کشاورزی، سرچشمه‌های آب شرب، محیط زیست و منابع طبیعی و از بین رفتن پتانسیل‌های گردشگری مطالباتی داشتند که در جای خود قابل تامل و بررسی است.

عظیم نسب با بیان اینکه معدن و معدن کاری یکی از راه‌های توسعه در هر منطقه محسوب می‌شود، افزود: هر فعالیت توسعه‌ای در هر نقطه‌ای یک سری تبعات و اثرات مثبت ومنفی در پی دارد که بایستی با تدبیر و اتخاذ تصمیم‌های هوشمندانه میزان اثرات منفی را به حداقل برسانیم.

 این مقام قضایی با تاکید بر اینکه همزمان با توسعه صنایع باید به مسائل زیست محیطی توجه ویژه‌ای شود، گفت: جذب سرمایه گذاری، ایجاد واحد‌های تولیدی، صنعتی و معدنی نقش بسزایی در اقتصاد کشور و اشتغالزایی دارد.

عظیم نسب گفت: استان کرمان با کمبود منابع آب زیر زمینی و خشکسالی مواجه می‌باشد و بایستی به سمت توسعه پایدار با معیار‌ها و روش‌های جدید برویم که با شرایط آب و هوایی و منطقه و نیز سازگار باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار