مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: سهمیه نفت‌سفید به مناطقی از استان که گازکشی شده و امکان استفاده از گاز طبیعی را دارند، تعلق نمی‌گیرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان گفت: سهمیه نفت‌سفید به مناطقی از استان که گازکشی نشده و امکان استفاده از گاز طبیعی را ندارد، به ازای تعداد اعضای خانواده تعلق می‌گیرد.

هوشنگ غلامی به همراه محمدرضا سلیمانی مدیرعامل شرکت ملی گاز استان، به مسائل و مشکلات مردم در خصوص گازرسانی و تخصیص سهمیه نفت‌سفید و گاز مایع در سطح استان پاسخ داد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمان با بیان اینکه شبکه گاز در بیشتر نقاط استان توسعه یافته و اکثر شهر‌ها و روستا‌ها از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌باشند، افزود: سهمیه نفت‌سفید و گاز مایع به مناطقی از استان که گازکشی شده و امکان استفاده از گاز طبیعی را دارند، تعلق نمی‌گیرد.

غلامی در خصوص مناطقی از استان که از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند نیستند، اظهار کرد: ساکنان این مناطق می‌بایست نفت‌سفید و گاز مایع مورد نیاز خود را با مراجعه به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) و پس از تائید سازمان متولی دریافت کنند.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم ثبت‌نام کلیه اعضای خانواده جهت دریافت نفت‌سفید در سامانه سدف بر اساس دستورالعمل ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال جدید تاکید کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت ملی گاز استان ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت، گفت: استان کرمان دارای ۲۵ شهرستان و ۸۵ شهر است که از این ۸۵ شهر، تعداد ۸۳ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردارند و از ۳ هزار و ۸۰۰ روستای دارای قابلیت گازرسانی، ۲ هزار و ۲۷۷ روستا به شبکه گاز متصل شده و گازرسانی به ۶۴۷ روستا نیز در دست اجرا قرار دارد.

سلیمانی بیان کرد: گازرسانی به این روستا‌ها و همسو با آن گازرسانی به صنایع تولیدی و کشاورزی به عنوان پیشران توسعه اقتصادی، رونق تولید و ایجاد اشتغال، برای استفاده مردم از این نعمت خدادادی و به‌منظور ایجاد رفاه برای آنها انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار