مدیر گروه مسابقات ورزش قهرمانی گفت: ما در آینده نزدیک آیتم‌های جدیدی مثل طنز ورزشی به این برنامه اضافه خواهیم کرد، همچنین گزارشگر افتخاری یکی دیگر از برنامه‌های ما است که رویداد‌های ورزشی را با صدای خودشان پخش کنیم.

صبح امروز نشست خبری عوامل برنامه صبح و ورزش در ساختمان روابط عمومی صداسیما برگزار شد در ابتدای این نشست مختاریان مدیر گروه مسابقات ورزش قهرمانی گفت:این برنامه در راستای اهداف سازمان و برای شور نشاط هموطنان در حال انجام است و کمال تشکر دارم که در شبکه ورزش هدف ما در این حوزه  به بهترین شکل به نیاز مخاطبان پاسخ داده شود.

وی ادامه داد: در برنامه صبح ورزش اطلاع رسانی و جنبه سرگرمی مخاطبان است و ما به سوالات مخاطبان طی دوازده ساعت گذشته هم پاسخ می‌دهیم.

مختاریان گفت: ما در آینده نزدیک آیتم های جدیدی مثل طنز ورزشی به این برنامه  اضافه خواهیم کرد همچنین براساس نظر مخاطبان آیتم های دیگر را اضافه خواهیم کرد همچنین گزارشگر افتخاری یکی دیگر از برنامه های ما است که رویدادهای ورزشی را با صدای خودشان پخش کنیم.

در ادامه میلانی سردبیر و تهیه کننده برنامه صبح و ورزش گفت: این اتفاق برای ما بسیار خوب بود که توانستیم پیشنهادات مخاطبان را شنوا بودیم.

موسی نظری سردبیر برنامه صبح و ورزش گفت:سرمایه اصلی برنامه های ما امروز مخاطبان آن هستند،رادیو ورزش توانسته با طراحی و اجرای برنامه‌هایی با محور  و برنامه‌های آموزشی دیگر که اختصاصاً برای مخاطبان طراحی شده است.

همچنین، ریاحی گوینده برنامه صبح و ورزش افزود: امروز ما انرژی خیلی بالایی از مخاطبان گرفتیم،امیدواریم این برنامه که مستقیم با مخاطبان در ارتباط باشیم ادامه دار باشد،خیلی از مخاطبان امروز ابراز لطف داشتند و این باعث خوشحالی برای ما خواهد شد.

امروز مخاطبان ولی نعمت ماهستیم که امروز ۱۷۳ مخاطبان فقط با در روابط عمومی سازمان ارتباط گرفتند.

مسعود خواجه وند هم گوینده برنامه صبح و ورزش گفت: امروز رسالت رسانه به میزان بالایی می تواند در جامعه اثر گذار باشد،امیدواریم این برنامه ها  ادامه دار باشد و ما بدون واسطه با مخاطبان خودمان در ارتباط باشیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار