رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن اشغالگر همه توان خود را به منطقه آورده و امروز دیگر فرصت مماشات نیست.

محمدباقر قالیباف روز سه‌شنبه - اول آبان ماه در نشست هم اندیشی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با جمعی از سفرای کشور‌های اسلامی حاضر در تهران گفت: امروز تمام آزادگی خواهان جهان فریاد نفی رژیم صهیونیستی را به صدا در آوردند و در این شرایط باید کشور‌های اسلامی تحلیلگر این وقایع باشند و تصویری درست از این اتفاقات نشان دهند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی کودک کش، زن و مرد را به شهادت رسانده و مردم غزه را آواره کرده است، افزود: این رژیم پس از اینکه به اهداف خود در غزه دست نیافت، به ترور رهبران مقاومت روی آورد. اما این شهادت‌ها خللی در ادامه مبارزه ایجاد نخواهد کرد، بلکه رهبران دیگری در میدان به پا خواهند خواست.

صحنه شهادت سنوار نمادی برای ادامه مبارزه شد

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همگی شاهد بودیم پس از شهادت شیخ حسن نصرالله، جبهه مقاومت ضربات سنگین‌تری به رژیم صهیونیستی وارد کرد. حتی صحنه شهادت یحیی سنوار که تا آخرین قطره خون خود به مبارزه با رژیم صهیونیستی ادامه داد، نمادی برای ادامه مبارزه شد. چرا که حماس زنده است و زنده خواهد ماند.

قالیباف با اشاره به سفر خود به لبنان پیش از عزیمت به ژنو گفت: دشمن اشغالگر همه توان خود را به منطقه آورده و امروز دیگر فرصت مماشات نیست و ضروری است همه کشور‌های اسلامی حامی جبهه مقاومت باشند.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط کنونی وحدت و وفاق تضمین کننده جلوگیری از ادامه جنایات‌های صهیونیست هاست، تصریح کرد: نباید اجازه دهیم رژیم صهیونیستی از امکانات کشور‌های اسلامی برای جنایات علیه سایر مسلمانان استفاده کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار