رئیس پلیس آگاهی کرمان، مرحله به مرحله عملیات کشف یک مورد تیراندازی ایذایی تا انهدام یک باند کلاهبرداری و دیگر اعمال مجرمانه را تشریح کرد.

سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی گفت: در پی تیراندازی به منزل یک شهروند در یکی از نقاط شهر کرمان و با تحقیقات تخصصی پلیس آگاهی، متهم دخیل در این عمل مجرمانه دستگیر و در ادامه با هوشیاری و پیجویی‌های بعدی ماموران سرنخ‌های دیگری نیز از سایر اقدامات مجرمانه این متهم به دست آمد.

وی با اشاره به کشف سلاح بکار رفته در تیراندازی افزود: در این زمینه ماموران پلیس آگاهی با پیجویی‌های تخصصی به سرنخ‌هایی از وجود شمار بیشتری سلاح در مخفیگاه این متهم پی برده و ضمن هماهنگی قضایی از این محل چند قبضه سلاح کمری و جنگی به همراه مهمات مربوطه و همچنین تعدادی دستگاه دندان پزشکی، مهر و مدارک جعلی دندانپزشکی و برخی اقلام دیگر را کشف کردند که مشخص شد متهم از طریق آن‌ها از شهروندان در قالب دندانپزشک قلابی کلاهبرداری می‌کرده است. 

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اشاره به شناسایی دو شاکی که این فرد از آن‌ها تحت عنوان دندانپزشک پول دریافت کرده بود، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دیگر نیز دستگیر و این دو متهم پس از تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار