یکی از رهبران ارشد حماس از برنامه صهیونیست‌ها برای آواره ساختن یا نسل‌کشی فلسطینیان خبر داد.

رژیم صهیونیستی طی یک سال اخیر در برابر دیدگان جهانیان از انجام هیچ جنایتی فروگذار نکرده و اکنون نیز با حمایت آمریکا و کشور‌های اروپایی به دنبال پاکسازی قومی نوار غزه است.  

به گزارش الجزیره، اسامه حمدان، یکی از رهبران ارشد حماس اعلام کرد: رژیم اسرائیل با تشدید حملات خود به دنبال آواره ساختن و یا نابود ساختن کامل فلسطینیان است.  

وی در این باره گفت: رژیم اسرائیل از ورود هر گونه کمک‌های بشردوستانه به شمال غزه جلوگیری می‌کند. طی ۱۸ روزی که صهیونیست‌ها شمال غزه را به طور کامل محاصره کرده‌اند دستکم ۷۰۰ غیرنظامی به شهادت رسیده‌اند.  

حمدان با انتقاد از نهاد‌های بین المللی تاکید کرد: اعتبار جامعه بین المللی و نهاد‌های وابسته به آن در جنایات صهیونیست‌ها خدشه‌دار شد. ما شاهد آن هستیم که جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان با حمایت کامل آمریکایی‌ها انجام می‌شود.  

این مقام حماس خاطرنشان کرد: ضرب الاجل یک ماهه آمریکا به نظامیان صهیونیست در غزه به معنای اعطای زمان برای جنایات بیشتر از سوی این رژیم علیه فلسطینیان است.  

وی در پایان اعلام کرد: تنها فلسطینیان هستند که می‌توانند درباره شرایط غزه پس از جنگ تصمیم گیری کنند. ما از شورای امنیت سازمان ملل می‌خواهیم با تشکیل جلسه، رژیم اسرائیل را برای پایان بخشیدن به جنایاتش تحت فشار قرار دهد.  

مترجم: ابوالفضل هاشمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار