وزیر خارجه آمریکا بامداد چهارشنبه گفت که در گفتگو با نخست‌وزیر و رئیس رژیم صهیونیستی درباره آزادسازی گروگان‌های صهیونیست صحبت کرده است.

«آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا بامداد چهارشنبه درباره محتوای دیدار‌های خود با «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر و «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم موقت تروریست صهیونیستی توضیح داد.

بلینکن در بیانیه‌ای ادعا کرد: «من با نتانیاهو درمورد ترسیم مسیر صلح و امنیت پایدار برای اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها صحبت کردم».

وی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «در اسرائیل، من بر اهمیت کمک‌رسانی به غزه و پایان‌دادن به جنگ به گونه‌ای که امنیت و ثبات پایدار را تامین کند، تاکید کردم».

وزارت امور خارجه آمریکا نیز با صدور بیانیه‌ای مدعی شد: «بلینکن با رئیس اسرائیل درباره تلاش‌های جاری برای کاهش تنش در منطقه گفتگو کرد».

در این بیانیه ادعا شده است: «بلینکن بر اهمیت پایان دادن به جنگ به گونه‌ای تاکید کرد که آزادی گروگان‌ها را تضمین کند و شرایط را برای ثبات منطقه‌ای گسترده‌تر ایجاد کند».

در حالی که آمریکا حامی اصلی رژیم صهیونیستی در انجام جنایات علیه مردم غزه و لبنان است، ادعا کرد: «بلینکن بر لزوم ورود مجدد کمک‌های بشردوستانه به نوار غزه تاکید کرد».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۰۷ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
تو روح آدم دروغگو
France
ناشناس
۰۹:۴۷ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
بلینکن کهنه سرباز صهیونیستی
حتما از فرقه ضاله ..غاصب صهیونیستی خواسته برای
انتخابات امریکا .اتش بس اعلام کند و اسیران را با حماس
معاوضه کند و
بعد نقشه شوم بعدی را پیاده کنند
آخرین اخبار