۱۵ سرباز صهیونیست دیگر در نامه‌ای اعلام کردند بدون توافق آزادی اسرا دیگر به خدمت سربازی باز نخواهند گشت.

وب سایت صهیونیستی والا گزارش داد که ۱۵ نظامی صهیونیست دیگر در نامه‌ای اعلام کردند که اگر کابینه صهیونیستی توافق آزادی اسرا را منعقد نکند، به خدمت در ارتش رژیم صهیونیستی باز نخواهند گشت.

براساس گزارش القدس العربی، جروزالم پست نیز گزارش داد این ۱۵ سرباز به ۱۳۸ نظامی دیگر که پیش از این نامه انصراف از خدمت در صورت نبود توافق را امضا کرده بودند، پیوستند.  

این نامه خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، یوآو گالانت وزیر جنگ، هرزی هالیوی، رئیس ستاد ارتش و اعضای کابینه رژیم تروریستی اسرائیل نوشته و خواستار پایان دادن به جنگ شد.

آنها در این خصوص اعلام کردند: ما، نیرو‌های ذخیره، سربازان، افسران و سربازان در حال انجام وظیفه هستیم. بدین وسیله اعلام می‌کنیم که نمی‌توانیم به این شکل جنگ غزه را ادامه دهیم درحالیکه برادران و خواهران اسیر ما را به اعدام محکوم می‌شوند.

رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) با هدف از بین بردن حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست، جنگ ویرانگری را علیه ساکنان نوار غزه به راه انداخته که بر اثر آن، افزون بر ویرانی‌های عظیم و قحطی مرگبار بیش از هزاران فلسطینی که بیشتر آنها زن و کودک هستند، شهید و زخمی شده‌اند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار