رادیو رسمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صدای انفجار‌هایی در تل آویو به گوش رسیده و پس از آن پرواز‌های فرودگاه‌ بن گوریون متوقف شده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند بر اثر حملات جدید علاوه بر خسارات مادی در شمال هرتسالیا در شمال تل آویو یک صهیونیست نیز زخمی شده است. این رسانه‌ها گزارش دادند که آژیر خطر در منطقه شومرا در الجلیل غربی نیز به صدا در آمد.

براساس گزارش این رسانه‌ها صدای آژیر خطر در مناطقی دیگر از جمله مسکاف عام، المطله، کفار جلعادی نیز به صدا درآمده است، اما تاکنون از خسارات و تلفات آن خبری در دست نیست.

رادیو رسمی رژیم تروریستی اسرائیل گزارش داد که صدای انفجاری در تل آویو شنیده شده و سپس تردد در فرودگاه بن گوریون متوقف شده است.

بر اساس گزارش النشره، دقایقی پیش از این نیز رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرده بودند که آژیر خطر در منطقه بزرگ تل آویو به صدا درآمده است.

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که بمباران تل آویو برای حزب الله به امری عادی تبدیل شده است. آنها در ادامه گزارش دادند که علاوه بر حمله به تل آویو، آژیر‌های خطر در حیفا نیز به صدا در آمده است.

درهمین راستا روز گذشته نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که حومه تل آویو را با موشک‌های مناسب هدف قرار داده است. همزمان با این بیانیه رسانه‌های صهیونیستی از شنیده شدن صدای انفجار شدید در پایتخت رژیم صهیونیستی خبر دادند.

حزب الله در بیانیه‌ی خود اعلام کرد که نیرو‌های این جنبش پایگاه گلیلوت که متعلق به نیرو‌های اطلاعاتی ۸۲۰۰ رژیم صهونیستی است را در حومه تل آویو هدف قرار دادند.

مترجم: مینا عظیمی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
هزاران هم صدای انفجار شنیده بشه وقتی تلفات نداشته باشه فایده این صداهای انفجار چیه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
تلفات داره ولی اسرائیل سیستم سانسور کامل داره! اگه یه اسرائیلی خبر و عکسی از خرابی ها و کشته ها و.. بده رژیم صهیونیستی بیچارش می کنه
France
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۲ آبان ۱۴۰۳
الحمدالله
فرقه ضاله .غاصب و تروریستی صهیونیست
فقط فقط زبان زور و قوی بودن را میفهمند و بس
انقدر باید بهشون فشار بیاوریم تا به اذن خدا سرنگون شوند
آخرین اخبار