رئیس مرکز مدیریت راه‌های گیلان گفت: تردد در جاده‌های کوهستانی این استان با زنجیرچرخ میسر است.

عارف بابازاده، رئیس مرکز مدیریت راه‌های گیلان گفت: در پی بارش برف در محور‌های کوهستانی شهرستان‌های رضوانشهر، تالش، ماسال و سیاهکل تردد با زنجیرچرخ انجام می‌شود.

او افزود: همینک در محور اسالم به خلخال در شهرستان تالش ۲۰ سانتیمتر، پونل به خلخال در رضوانشهر ۱۵ سانتیمتر برف باریده است و جاده‌های گیلوان ماسال و نیز دیلمان به لاریخانی در شهرستان سیاهکل هم از برف سفیدپوش شده و تردد در این ۴ محور با زنجیرچرخ انجام می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های گیلان با بیان اینکه در گردنه حیران محدود استان اردبیل نیز هم اکنون برف شدید می‌بارد، تصریح کرد: سایر محور‌های گیلان بارانی و لغزنده است و تردد در آنها جریان دارد.

 بابازاده از رانندگان خواست تا برای تردد در جاده‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

به گفته او، شماره تلفن مرکز مدیریت راه‌های گیلان به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مردم در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی کلیه محور‌های جاده‌ای استان و مسیر‌های ارتباطی استان‌های همجوار است.

سامانه بارشی و سرد که از دوشنبه وارد گیلان شده تا امروز در این استان ماندگار است، بر اساس هشدار نارنجی هواشناسی در این مدت باران در برخی مناطق رگباری و شدید، گاه خیلی شدید همراه با رعد و برق، وزش باد گاه شدید و موقتی خیلی شدید، مه آلودگی و در ارتفاعات و دامنه‌ها بارش برف همراه است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.