معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: شهیدان نصرالله و سنوار قبل از شهادت اسرائیل را شکست دادند.

معاون هماهنگ کننده سپاه در یادواره شهدای دانشجو در دانشگاه اصفهان گفت: شهیدان نصرالله و سنوار پیش از شهادت کار اسرائیل را تمام کردند.


سردار محمدرضا نقدی، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطین و لبنان افزود: دل‌های ما هر روز از دیدن صحنه‌های جنایات صورت گرفته که از رسانه‌ها منتشر می‌شود داغدار است؛ صحنه این جنایات دل‌های ما را غمگین می‌کند اما امروز باید به خانواده‌های شهدا تبریک بگوییم چراکه خون شهدای آن‌ها به بار نشسته است.

وی گفت: مردم جبهه مقاومت امروز فقط با خدا معامله کردند و تنهایی موجب وحشت آنها نشد، امروز دانشگاه‌هایی که برای تحکیم حاکمیت طاغوت آمریکا و رژیم صهیونیستی و انگلیس استعمارگرسازی می‌کردند و به این سمت دنیا می‌فرستادند تا حکمران‌هایشان از این دانشگاه‌ها باشند، همان دانشگاه‌ها مبدأ انقلاب و جوشش جوان‌هایی شده که قرار بوده میخ استکبار را در کشورها بکوبند و پرچم آن را برافرازند و این حادثه بزرگی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: این حادثه، حادثه دهه‌ها و قرن‌ها نیست و شبیه نهضت انبیا است. این حادثه از تحقق وعده‌ای که امام راحل بزرگوار به ما دادند خبر می‌دهد که این انقلاب مقدمه انقلاب جهانی به پرچمداری حضرت حجت ارواحنا فدا خواهد بود و امروز تا کرانه دنیا موج بیداری می‌بینیم و ابر قدرت‌هایی که چشم خودشان را بر روی این واقعیت بسته‌اند و صدای مردم را نمی‌شنوند و فکر می‌کنند که این مهلتی که خدا به آنها داده است فرصتی برای غارت بیشتر و تجاوز بیشتر است تیشه به ریشه خود می‌زنند.

وی ادامه داد: امروز نوع پاسخی که صهیونیست‌ها به حملات مقاومت می‌دهند، مردم را بیدارتر می‌کند، آنها نمی‌فهمند که این بیداری چه بر سرشان می‌آورد و این پیروزی راهبرد مقاومت است. مقاومت از روز اول این جنگ در عرصه راهبردی به صورت پیروز ظهور پیدا کرده است و تا آخر این پیروزی تکمیل خواهد شد.

سردار نقدی تاکید کرد: شاید کسی بگوید که در میدان جنگ چه خبر است؟ در آنجا هم باید گفت که مقاومت پیروز بزرگ میدان است چرا که دشمن فقط توانسته چند ده هزار نفر را بکشد اما راهبردی ندارد و در این عرصه شکست خوردند. امروز رئیس جمهور آمریکا جرأت ندارد که در هیچ جامعه و اجتماع مردمی در هیچ کشوری حاضر شود و دولت‌ها همه آنها را جنایتکار را می‌بینند، در عرصه تاکتیکی هم همینطور است.

وی تاکید کرد: می‌خواهم حقیقتی را بیان کنم؛ به نظر من مقاومت همین الان اسرائیل را نه فقط در صحنه راهبردی که در میدان هم شکست داده است، درست است که اسرائیل از روز اول تحت حمایت آمریکا بوده است اما امروز آمریکا خودش هم وارد میدان جنگ شده است و در حوزه پدافند هوایی مستقر شده است، آنها شکست خورده‌اند که لازم دیدند شش فروند ناو ضد موشکی در اراضی اشغالی مستقر کنند و این جز با مقاومت جانانه مردم فلسطین و لبنان میسر نشد و موجب شد که انبارهای مهمات آنها خالی شود.

سردار نقدی ادامه داد: آمریکا از مالیات مردم خود به رژیم صهیونیستی کمک کرد و نیم میلیارد دلار آبان ماه سال گذشته و ۲۶ میلیارد دلار در اردیبهشت ماه امسال به این رژیم کمک کرد و با این حال ذخایر موشکی آنها تمام شد، علاوه بر این امروز مجبورند خود نظامیان آنها وارد جنگ شوند و این یعنی حزب الله و حماس کار اسرائیل را تمام کرده‌اند.

وی ابراز کرد: امروز کسی که با مقاومت می‌جنگد، انگلیسی‌ها هستند؛ امروز صهیونیست‌ها در کنار آمریکا و انگلیس در تقابل با مقاومت تلاش مذبوحانه می‌کنند اما به جایی نخواهند رسید. قبلاً دیدیم که آمریکا در افغانستان چگونه شکست مفتضحانه خورد و یاران و مزدورانش مجبور شدند با آویزان شدن از هواپیما از افغانستان فرار کنند؛ آنها حتی در عراق هم شکست خوردند و جهانیان دانسته‌اند که این قدرت پوشالی همه جا شکست خورده است و امروز هم بر خلاف خواست صهیونیست‌ها، آمریکا بدون دستاوردی از این میدان بیرون خواهد رفت.

سردار نقدی اضافه کرد: آمریکایی‌ها با وجود همه امکاناتی که دارند، امروز هم همانند افغانستان و عراق و ویتنام با صحنه‌های آبروریزی و شکست خورده از میدان بیرون خواهد رفت و این وعده الهی است و خداوند تخلف نخواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه به زودی شاهد زوال رژیم صهیونیستی خواهیم بود، گفت: امریکایی‌ها خودشان انتخاب کردند که سرنوشت خود را به رژیم صهیونیستی گره بزنند و بنابراین با هم به درک واصل خواهند شد و این دور نخواهد بود.

سردار نقدی با اشاره به پشت سر گذاشتن روزهای دفاع مقدس یادآور شد: زمانی منافقین شهید بهشتی و یارانش را به شهادت رساندند و فکر کردند که در هفتم تیر پیروز شدند اما انقلاب پیش رفت بنابراین شهادت‌ها برای دشمنان پیروزی محسوب نمی‌شود و در واقع شکست آنها است. صدها هزار نفر از جوانان کشور در آن دوران منافقین را پیروز می‌دانستند و فریب شعارهای آنها را خورده بودند اما ورق برگشت و امروز هم دنیا همین‌گونه است و این شهادت‌ها هیچ دستاوردی برای صهیونیست‌ها جز بیداری بشریت و آماده شدن و انگیزه دادن به جوانان امروز نخواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به سیل مراجعه جوانان ایرانی برای اعزام به جبهه‌های لبنان و غزه گفت: محصول جنایت‌های رژیم صهیونیستی چیزی جز همین انگیزه‌های بالا نیست. این موضوع فقط به جوانان ایرانی مربوط نمی‌شود بلکه حرف دل جوانان افغانستانی، پاکستانی و بسیاری از جوانان بیدار جهان است.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی ابراز کرد: این برای اولین بار است که می‌بینیم در جنگی بیمارستان‌ها و مدارس هدف اصلی شده‌اند به طوری که تاکنون بیش از ۲۰۰ مدرسه و ۴۰۱ بیمارستان در غزه به طور کامل تخریب شده است و هدف اصلی کودکان هستند. امروز رژیم به با حمله به بیمارستان‌ها اکسیژن‌های نوزادان در حال رشد را قطع می‌کند و تاکنون چنین پدیده و شقاوت و قصاوتی را در جهان نداشته‌ایم و همین جنایات موجب انگیزه‌دار شدن جوانان است.

سردار نقدی یادآور شد: به قول شهید نیلفروشان که خطاب به جوانان صهیونیست گفت بروید شنا یاد بگیرید چون هیچ راهی جز فرار از راه دریا ندارید، حالا باید بگوییم که کدام کشوری شما را پناه می‌دهند که به آنجا بگریزید؟ امروز حماسه‌ای که مردم غزه آفریدند با هیچ حادثه‌ای جز حادثه کربلا قابل قیاس نیست، امروز مردم غزه تنها یک وعده غذا دارند و انرژی به روی آنها کاملاً قطع شده و هیچ دارویی به آنها نمی‌رسد و بیمارستان‌ها خراب شده است اما ایستادگی در خط مقدم مقاومت همچنان ادامه داد و این درسی است که مردم غزه و لبنان از فرهنگ مقاومت و ایستادگی جوانان ایرانی در جبهه‌های دفاع مقدس آموخته‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار