رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: همزمان با هفته بسیج، ۲۰ هزار طرح محرومیت‌زدایی در کشور با حضور رئیس‌جمهور، بهره‌برداری می‌شود.

سردار محمد زهرایی در جشنواره جهادگران کردستان اظهار کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه‌های هفته بسیج، برنامه ملی نشان فردوس است که هر دستگاه یا فردی در سطح کشور که عَلَم مردمی‌سازی و موفقیت مردم را بلند کند، این نشان را دریافت می‌کند.

وی با بیان اینکه ۶۲ هزار گروه جهادی در کشور فعال است، افزود: جدیدترین عرصه فعالیت این گروه‌های جهادی، کمک به جبهه مقاومت است که جمع آوری کمک‌ها نقدی و غیرنقدی مردم کشور را بر عهده دارند و در کنار آن تیم‌های تخصصی به مرز‌هایی مانند مرز سوریه به منظور کمک، اسکان و درمان آوارگان فلسطینی اعزام شده‌اند.

رییس سازمان بسیج سازندگی گفت: استان کردستان از نظر وضعیت جغرافیایی و سیاسی ویژگی خاصی دارد، افزود: برای همین، خدمترسانی به کردستان به عنوان یک جنبه مهم در امنیت آفرینی به شمار می‌رود.

سردار زهرایی ادامه داد: جریان جاری محرومیت زدایی در کردستان مطلوب است و هزار و ۵۰۰ گروه جهادی فعالدر زمینه‌های تخصصی و عام فعالیت دارند که از جمله عرصه‌های فعالیت این گروه‌ها می‌شود به‌ آبرسانی روستایی، طرح آبخیز تا جالیز، جاده دسترسی به مزارع و دیگر طرح‌های حوزه روستایی اشاره کرد.

وی تاکید کرد: از هر آنچه در توان داریم برای تقویت فعالیت بیشتر گروه‌های جهادی در کردستان و انجام پروژه‌های محرومیت زدایی استفاده می‌کنیم.

رفع مشکلات کشور در گرو کار جهادی

استاندار کردستان گفت: جز با کار جهادی و روحیه انقلابی نمی‌توان مشکلات کشور را سامان داد.

آرش لهونی اظهار کرد: بسیار خرسندم که خداوند توفیق داد به عنوان خادم مردم، امروز در جمع جهادگران استان باشم و از زحمات تک‌تک جهادگران کردستانی تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه ما همواره خود را مدیون خون پاک شهدا به ویژه خانواده‌های شهدا جهادگران می‌دانیم، تصریح کرد: آمادگی کمک به سپاه و بسیج در جهت خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در روستا‌های استان را داریم و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

استاندار کردستان افزود: جهادگران بسیج به صورت شبانه‌روزی در جهت رفع مشکلات و محرومیت‌زدایی در استان تلاش می‌کنند، که جا دارد هر آنچه که از دستمان بربیاید از کمک به آنان دریغ نکنیم.

لهونی عنوان کرد: دغدغه دولت نیز رفع مشکلات مردم است، به همین دلیل آمادگی همراهی و همکاری با سپاه جهت توسعه و پیشرفت کردستان را داریم.

سپاه در کنار مردم

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان هم با بیان اینکه جهادگران همواره در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کنند، گفت: سپاه در هر شرایطی در کنار و همراه مردم است.

سردار امان‌الله گشتاسبی با بیان اینکه جهادگران همواره در جهت خدمت به مردم تلاش می‌کنند، اضافه کرد: کار جهادگران و گروه‌های جهادی بسیج، کاری است که در راه خدا و بی‌منت برای خدمت به مردم انجام می‌شود.

وی فلسفه وجودی گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی سپاه را بر مبنای خدمت‌رسانی به مردم برشمرد و گفت: جهادگران همواره سنگ تمام گذاشته و در جهت رفع مشکلات روستا‌ها تلاش می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار