مدیرکل مدیریت بحران گیلان گفت: در مدت ۳ شبانه روز گذشته تاکنون از بارش شدید باران در استان و بارش برف در ارتفاعات، خسارتی گزارش نشده است.

محمدرضا حق بین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: با وجود بارش مداوم باران از ۳ روز گذشته تاکنون و آبگرفتگی برخی معابر فرعی و کوچه ها، تمام راه‌های استان باز است و به تأسیسات زیربنایی مانند شبکه آب، برق و گاز خسارتی وارد نشده است.

او از ریزش بخش کوچکی از پل اِزبَرَم شهرستان سیاهکل خبر داد و افزود: جاده دسترسی در این منطقه برقرار است و اهالی منطقه در حال تردد هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان با بیان اینکه در محور پونل به خلخال در شهرستان آستارا در حال حاضر ۲۰ سانتیمتر برف بر روی زمین نشسته است، تصریح کرد: مأموران راهداری در حال پاکسازی مسیر هستند و تردد خودرو‌ها با زنجیرچرخ جریان دارد.

حق بین همچنین با اشاره به بارش برف ۲۰ سانتیمتری در روستا‌های ییلاقی اَردِه، چِروده و روشن ده در شهرستان رضوانشهر گفت: نیرو‌های امدادی برای پاکسازی مسیر به منطقه اعزام شده اند و تردد در معابر روستایی برقرار است.

او از برطرف شدن آبگرفتگی پل مالفجان شهرستان سیاهکل خبر داد و افزود: تا برقراری کامل امنیت برای تردد اهالی منطقه، این مسیر بسته است و مردم از مسیر‌های جایگزین استفاده می‌کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان همچنین به آبگرفتگی خفیف و منطقه‌ای در شهرستان‌های آستارا، بندر انزلی، رشت، رضوانشهر، سیاهکل، فومن و تالش به دلیل بارش‌های شدید اشاره و تصریح کرد: نیرو‌های امدادی در حال برطرف کردن آبگرفتگی مسیر‌ها هستند.

برچسب ها: بارش باران ، بارش برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.